W oszustwach paragonowych główną rolę gra konsument

W oszustwach paragonowych główną rolę gra konsument Fot. M. Kołaczkowski

Akcja „Weź paragon nie bądź jeleń”, to akcja od kilku lat koordynowana przez Ministerstwo Finansów.

Jej celem jest uświadomienie konsumentom, że prosząc o paragon przy zakupach towarów lub usług, wspierają uczciwą konkurencję. 

- Paragon wydaje nam się nieistotny, jednak ma bardzo duże znaczenie z punktu widzenia gospodarki, czy możliwości dochodzenia swoich praw w przypadku reklamacji towaru - informuje Małgorzata Syska-Kamocka, starszy ekspert z Urzędu Skarbowego w Radomsku.

Często jesteśmy kuszeni, że bez paragonu będzie taniej.

- Absolutnie nie jest to prawdą. Możemy to zweryfikować, pytając u innego sprzedawcy gdzie ta cena jest taka sama lub może nawet niższa. W oszustwach paragonowych główną rolę grają konsumenci - mówi gość portalu.

Gościem programu  „W Temacie” w piątek 12 lipca będzie Małgorzata Syska-Kamocka, starszy ekspert w US w Radomsku. Premiera rozmowy o godz. 19.45. A w dowolnym momencie na naszym kanale na YouTube.

Więcej o:
w temacie irek staszczyk małgorzata syska-kamocka
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE