Uzupełnienia złożonych do starostwa wniosków można dokonać przez internet

Uzupełnienia złożonych do starostwa wniosków można dokonać przez internet

W związku z zaistniałą sytuacją epidemii koronawirusa oraz nakazem ograniczenia do minimum wyjść z domów, klienci Starostwa Powiatowego w Radomsku, którzy zostali wezwani do uzupełnienia złożonego wniosku mogą dokonać tej czynności drogą mailową.

Należy w tym celu wykonać scan lub zdjęcie żądanych dokumentów i przesłać je do urzędu drogą mailową (obowiązują adresy mailowe poszczególnych wydziałów starostwa podane na stronie internetowej Starostwa Powiatowego.

Jednocześnie osoba wezwana do uzupełnienie wniosku jest zobowiązana do doręczenia oryginałów powyższych dokumentów najpóźniej w dniu odbioru decyzji administracyjnej wydanej w sprawie, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu z pracownikiem starostwa. 

Procedury te obowiązują do odwołania.

Więcej o:
koronawirus koronawirus radomsko starostwo udogodnienia

Załączniki

dane-kontaktowe-starostwa-powiatowego-w-radomsku.pdf

Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE