Programy lojalnościowe premium – w jakim kierunku, najczęściej kierowany jest ich rozwój?

Programy lojalnościowe premium – w jakim kierunku, najczęściej kierowany jest ich rozwój?

Programy lojalnościowe dzielą się na wiele rodzajów, jednak często spotkamy się z podziałem na te darmowe oraz płatne, czyli premium. Na uczestnictwo w tym drugim wariancie, decyduje się zdecydowana mniejszość klientów, jednakże są to Ci, którzy przejawiają największe zaangażowanie. Jakie są główne założenia tego typu płatnych systemów gratyfikacji, a także w jakie są główne kierunki ich prowadzenia? Na bazie doświadczeń różnych firm oraz popularnych tendencji, możliwe jest wskazanie tych głównych i pojawiających się najczęściej.

Gwarancja zaangażowania klienta

Jeżeli chodzi o darmowe programy lojalnościowe (https://i360.com.pl/programy-lojalnosciowe-typu-premium-i-platne-czlonkostwo/), niosą one za sobą spore ryzyko. Bardzo często zdarza się, że uczestnicy notorycznie je ignorują, przez co zamiast lojalności, mamy do czynienia ze zwykłą obojętnością. Programy premium wymagają uiszczenia opłaty za uczestnictwo, a zatem klient czuję się w obowiązku, aby korzystać obiecanych gratyfikacji i chętnie podejmuje decyzję zakupowe, właśnie u nas, nawet nie rozważając często oferty konkurencji.

Wykorzystanie możliwości aplikacji mobilnej

W większości przypadków programów lojalnościowych premium, mamy do czynienia ze specjalną, dedykowaną aplikacją, dzięki której korzystanie z systemu gratyfikacji jest znacząco ułatwione. Jest to również spora poprawa pod kątem kontaktu z uczestnikami. Fakty są takie, że aktualnie użytkownicy o wiele chętniej sięgają po digitalowe kanały komunikacyjne.

Doznania na miarę wyjątkowości

Dzięki specjalnej ofercie programów lojalnościowych premium, uczestnicy mają możliwość zyskania poczucia, że korzystają z oferty luksusowej. Już sama obecność dedykowanej obsługi klienta sprawia, że klient może poczuć przynależność do elitarnego grona. Wszystko to za sprawą informowania o dostępności przedsprzedażowych biletów na różne wydarzenia.
Dążenie do możliwie najbardziej spersonalizowanej oferty

Nie od dziś wiadomo, że pojęcie personalizacji jest dobrze znane we współczesnym marketingu, a samo stosowanie tego zabiegu, może przynieść naprawdę wymierne korzyści. W przypadku programów lojalnościowych premium, dąży się nieustannie do tego, aby większość opcji zaimplementowanych w systemie, była stale dostosowywana do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań uczestników. Daje to szansę, aby ten czuł się nie tylko odpowiednio zrozumiany, ale też na swój sposób wyróżniony.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE