Naklejki do biura na ścianę: dekoracyjne elementy przestrzeni, które wyróżnią Twój biznes

Naklejki do biura na ścianę: dekoracyjne elementy przestrzeni, które wyróżnią Twój biznes

Sercem każdej firmy jest jej biuro. Tu nie tylko powstają koncepcje rozwoju, tworzą się nowe produkty, podpisywane są kluczowe umowy, ale także często podejmuje się w nim klientów, inwestorów, przedstawicieli mediów, itd. Z tego względu każdy element przestrzeni powinien pełnić rolę sprzymierzeńca - kreować właściwy wizerunek organizacji, inspirować i prezentować nowe produkty czy np. przewagi konkurencyjne. Doskonałym narzędziem do osiągnięcia tego celu mogą być naklejki naścienne.

Dostępny katalog możliwych do wykorzystania materiałów i wzorów w przypadku dekoracji ścian, jest niemal nieograniczony. Do niedawna jednak nie zawierał on żadnych możliwości personalizacji, by wykonywać nadruki bądź instalacje, powiązane z wartościami firmy, jej produktami, itd. Ostatecznie większość dostępnych w sprzedaży tapet, fototapet, sztukaterii itd. jest projektowana z myślą o dość uniwersalnych gustach. Niektóre z marek instalowały więc u siebie klasyczne rozwiązania z reklamy zewnętrznej - kasetony świetlne, neony, niezbyt estetyczne roll-upy, itd. Trudno jednak byłoby to uznać za odpowiedni środek wyrazu. Na szczęście istnieją bardziej estetyczne i wygodne rozwiązania.

Klejenie skojarzeń

Naklejka na ścianę eliminuje kilka problemów jednocześnie. Oczywiście można wydrukować na niej wszystko - nie tylko proste logo firmy, ale także opakowania jej produktów, fotografie wizerunkowe, ważne sceny z historii marki, cytaty, historyczne zdjęcia i wszystko inne, co może pomóc budować i utrwalać wizerunek organizacji. Oczywiście wszystko to można łączyć ze sobą i miksować, w zależności od potrzeb. Najlepszy efekt daje zwykle połączenie efektownych, dużych grafik wizerunkowych na długich ścianach i subtelne, eleganckie oznakowanie w mniejszych pomieszczeniach, na niewielkich powierzchniach.

Łatwość aplikacji

Wspomniane wcześniej rozwiązania rodem z reklamy zewnętrznej zazwyczaj są dość wymagające w montażu - potrzebują “brudnych” prac, związanych z kuciem ścian, wierceniem, podłączaniem się do instalacji elektrycznej, itd. Naklejki naścienne są pod tym względem o wiele bardziej uniwersalnym medium - wystarczy po prostu dobrać jej typ do rodzaju ściany, a po otrzymaniu wydruków przylepić je w ciągu kilkunastu minut do powierzchni. Nalepki na ścianę posiadają strukturę o pewnej giętkości i odpowiednio silne kleje pod spodem, także nawet aplikacja na nierównych strukturach jak cegła, beton, czy chropowate tynki strukturalne, nie nastręcza żadnych trudności w montażu czy użytkowaniu.

Doskonałe każdego dnia

Naklejki ścienne są niezwykle trwałe, gwarantują stabilność efektu wizualnego oraz odporność na ścieranie czy inne ślady zużycia przez lata - nawet aż do 10. Można je także pokryć specjalnym laminatem, co nie tylko wzmacnia odporność na płowienie kolorów czy uszkodzenia mechaniczne, ale także pozwala na oczyszczanie wykonanej nalepki z różnego rodzaju zabrudzeń, na podobnej zasadzie jak odbywa się to z tapetami lub meblami - wilgotną ściereczką. Połączenie tych cech daje gwarancję, że przez naprawdę długi czas firma nie będzie musiała inwestować w kolejne rozwiązanie oznakowania wewnętrznego (o ile oczywiście nie zapragnie sama wymienić części grafik na nowe wzory). Naklejki zresztą można stworzyć z wykorzystaniem kilku różnych technologii jednocześnie i w razie potrzeby aktualizacji (np. zmiany logo, hasła, lub wprowadzeniu nowego produktu do portfolio), podmieniać lub dodawać tylko jeden, nowy, element, pozostawiając resztę bez zmian. Trwałość wydruku idzie wówczas w parze z aktualnością prezentowanego komunikatu.

Nalepki naścienne wydają się być stosunkowo nowym medium, ale innowacyjność i zaawansowanie technologiczne w pełni podąża za wymagającymi warunkami ekspozycji w przestrzeniach biurowych. Efektowne, wytrzymałe i łatwe w eksploatacji mogą stać się jednym z najistotniejszych punktów styku marki, która w biurze podejmuje istotnych klientów i kontrahentów.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE