Jak znaleźć influencerów dla reklamy Twojej marki?

Jak znaleźć influencerów dla reklamy Twojej marki?

Ponieważ media społecznościowe stają się coraz bardziej zintegrowane z codziennym życiem ludzi, właściciele firm muszą znaleźć influencerów dla swojej marki. Influencerzy mają miliony zwolenników, co czyni ich nieocenionymi aktywami marketingowymi. Jako właściciel firmy, musisz wiedzieć, jak znaleźć influencerów do promowania swojej marki, aby zoptymalizować zasięg konsumentów. Jednak przy tak dużej liczbie influencerów na wszystkich platformach mediów społecznościowych, możesz mieć trudności ze znalezieniem idealnej osoby do promowania swojej marki.

Określ swoje kryteria

Pierwszym krokiem, który musisz podjąć, aby znaleźć influencerów dla swojej marki, jest określenie, czego potrzebujesz od influencera. Chociaż chcesz, aby osoba z dużą następujące, istnieją inne aspekty do rozważenia. Zadaj sobie pytanie, jaką osobę chcesz, aby promowała Twoją markę. Nie chcesz, aby influencer reprezentował Cię, jeśli nie jest zgodny z podstawowymi wartościami Twojej marki.

Należy pamiętać, że dana osoba może być świetnym influencerem bez certyfikatu content marketingu. Tak długo, jak mają doświadczenie w mediach społecznościowych, mają narzędzia do promowania Twojej marki. Stwórz listę kryteriów obejmującą śledzenie w mediach społecznościowych, styl życia i wizerunek publiczny. Zastanów się również, w jaki sposób wchodzą w interakcje z publicznością. 

Szczególnie warto zwrócić uwagę na dużą liczbę followersów i polubień pod postami danego influencera – da nam to pogląd na aktualną popularność i wydźwięk wśród odbiorców. Próbując znaleźć influencera dla niszy swojej marki, zacznij od określenia swoich potrzeb, aby mieć pewność, że wybierzesz influencera, który jest zgodny z Twoimi wartościami.

Wyszukiwanie Hasztagów

Kiedy masz już listę kryteriów, kolejnym krokiem w znalezieniu influencera dla niszy Twojej marki jest przeszukanie hashtagów osób, które już są zainteresowane Twoim produktem. Szukaj hashtagów związanych z Twoją firmą, aby znaleźć najlepsze posty. Możesz również zwrócić się do trendów hashtagów, aby sprawdzić, czy któreś z nich są związane z Twoją marką.

Większość najwyżej pozycjonowanych postów w mediach społecznościowych jest tworzona przez influencerów. Stamtąd wyszukaj influencerów, którzy spełniają Twoje kryteria. Jeśli próbujesz znaleźć influencerów dla swojej marki, dobrym miejscem na rozpoczęcie jest wyszukiwanie hashtagów dla trendsetterów, którzy już używają produktów takich jak Twoje.

Weź pod uwagę własne kanały społecznościowe

Ponadto, innym sprytnym sposobem na znalezienie influencerów dla niszy Twojej marki jest rozważenie własnych kanałów społecznościowych. Odgrywają one rolę w Twojej sieci content marketingu i ogólnym sukcesie marketingowym.

Poszukaj wśród swoich własnych zwolenników osób o dużej liczbie zwolenników. Skontaktuj się z nimi, aby sprawdzić, czy byliby zainteresowani promowaniem Twojej marki. 

Łatwiej jest przekonać influencera do promowania Twojego produktu, jeśli on sam już go używa. Masz już relacje z własnymi followersami, co czyni z nich świetne perspektywy dla influencerów marki. Rozważ wykorzystanie własnych kanałów społecznościowych do znalezienia influencerów dla swojej marki, ponieważ wiesz już, że wspierają oni Twoją firmę. 

Dodatkowo możesz skierować się ku wykupieniu płatnej reklamy na Instagramie czy też zakupie obserwacji na Instagramie co pomoże Ci wystartować z impetem. Także posty muszą wyglądać profesjonalnie, a do tego potrzebne będą lajki na Instagramie, które także dzisiaj można łatwo dokupić.

Przyjrzyj się konkurencji

Zanim zrobisz pierwszy krok, sprawdź, jak konkurencja znajduje influencerów dla swoich marek. Poszukaj postów, w których są one oznaczone tagiem, aby uzyskać wyobrażenie o popularności pola. Te publikacje pokażą Ci, kto jest wybitnym influencerem w Twojej branży.

Nie należy jednak patrzeć tylko na to, co robią duże firmy. Mają budżety marketingowe, z którymi Ty możesz nie być w stanie się równać. Weź pod uwagę firmy o podobnym profilu do Twojego. Pozwala to na utrzymanie znaczenia i stać się dominującym w swojej niszy. Kiedy próbujesz znaleźć influencerów dla niszy Twojej marki, sprawdź konkurencję, aby zobaczyć, w jaki sposób pozyskują influencerów.

Skorzystaj z narzędzia do wyszukiwania influencerów

Wreszcie, jeśli masz problemy podczas próby znalezienia influencerów dla niszy Twojej marki, użyj narzędzia do wyszukiwania influencerów. Te narzędzia są zaprojektowane tak, aby dopasować Cię do najlepszego influencera dla Twojej marki. 

Wiele narzędzi do wyszukiwania influencerów jest darmowych na poziomie podstawowym, z możliwością zapłacenia za zaawansowane opcje. Jeśli wyczerpałeś wszystkie inne alternatywy, płacenie za znalezienie influencerów jest nadal realną opcją.

Narzędzia wyszukiwania dostarczają również ważnych informacji demograficznych i analitycznych, które wpływają na typ influencera, którego powinieneś szukać. Rozważ skorzystanie z wyszukiwarki, aby znaleźć influencerów dla swojej marki, którzy idealnie pasują do Twojej firmy.

W dobie mediów społecznościowych, właściciele firm, tacy jak Ty, muszą wiedzieć, jak znaleźć influencerów dla niszy Twojej marki. Osoby te z powodzeniem promują firmy poprzez różne kanały społecznościowe.

Zacznij od określenia kryteriów, czego potrzebujesz od influencera, aby usprawnić proces wyszukiwania. Szukaj hashtagów, aby zobaczyć, którzy influencerzy już mówią o produktach i usługach podobnych do Twoich. Weź pod uwagę własne kanały społecznościowe i przyjrzyj się temu, co robi konkurencja, aby znaleźć trendsetterów, którzy będą skutecznie promować Twoją markę.

Jeśli te inne opcje nie działają dla Ciebie, użyj narzędzia do wyszukiwania influencerów, aby znaleźć osoby, które będą reklamować Twoją firmę.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE