Sprzedażowa strona internetowa to serwis, który powinien w krótkim czasie zapewnić dostęp do poszukiwanych przez klienta produktów. Ta sama zasada dotyczy e-hurtowni odzieżowych, które z technicznego punktu widzenia są dość specyficzną platformą sprzedażową.
Organizacja wirtualnej przestrzeni w hurtowni odzieży damskiej
Internetowa hurtownia odzieży damskiej to miejsce, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie coś dla siebie. A to oznacza, że już na stronie głównej serwisu klient ma nieograniczony dostęp do olbrzymiej bazy produktów. Wygenerowanie ponad tysiąca podstron znacznie utrudnia znalezienie właściwego towaru. Jedynym rozsądnym rozwiązaniem tego problemu jest:
- stworzenie przejrzystej galerii produktów,
- czytelne rozmieszczenie odnośników do różnych rodzajów odzieży,
- uporządkowanie towaru za pomocą tagów, kolorów, materiału wykonania itd.
Chcąc zachęcić potencjalnych klientów do zakupów odzieży damskiej, warto ułatwić im dostęp do torebek, butów i wielu innych dodatków oraz gadżetów. Wszystko po to, aby osoba kupująca w hurtowni mogła skompletować swój outfit.
Łatwość nawiązywania kontaktów
Kolejną kwestią, o której warto pamiętać, jest ułatwienie kontaktu z osobami reprezentującymi hurtownię. Nie można pod tym względem ograniczać się jedynie do numeru telefonu. Warto również udostępnić swój:
- adres mailowy, który ułatwi wysyłanie zapytań biznesowych,
- link do profili na stronach społecznościowych,
- czat, jeśli istnieje taka możliwość itd.
Dzięki temu już na wstępie hurtownia damskiej odzieży buduje postawę prokliencką, co ma istotne znaczenie w kontekście zdobywania nowych klientów. Pamiętajmy, że głównym "targetem"hurtowni są przedsiębiorcy z branży odzieżowej. To osoby, które potrzebują dostępu do wszystkich informacji na temat produktu.
Koszyk, schowek i panel klienta
Przedsiębiorca korzystający z zasobów hurtowni odzieży damskiej powinien mieć nieograniczoną możliwość zarządzania zamawianym towarem. W tym celu należy zapewnić mu przestrzeń, wewnątrz której można dokonywać zamówień i ewentualnych zwrotów. Mowa tu oczywiście o panelu klienta, który jest dostępny dla użytkownika po zalogowaniu. Z jego poziomu przedsiębiorca powinien mieć dostęp do:
- koszyka, czyli wirtualnej przestrzeni, w której umieszcza się towary przed ostateczną finalizacją zamówienia,
- schowka, w którym można oznaczać np. te towary, które cieszą się dużą popularnością wśród klientów pozyskanych przez kupującego.
Gdzie zamówić odzież damską do swojego sklepu?
Internetowa hurtownia odzieży damskiej to miejsce, w którym każdy przedsiębiorca znajdzie coś dla siebie. Podmiot udostępnia szereg kanałów kontaktowych, a także umożliwia szybkie wyszukanie najważniejszych artykułów za pośrednictwem systemu odnośników (kategorii).
Jak widać, zakup odzieży damskiej do własnego sklepu nie musi być już wyzwaniem.