Pandemia wpływa na zmiany we wszystkich sferach naszego życia. Do nowej rzeczywistości dostosowują się także firmy, w tym banki. ESBANK Bank Spółdzielczy w trosce o zdrowie Klientów i Pracowników wprowadził m.in. czasowe zmiany w zakresie dostępności placówek oraz zasad obsługi. Bank zachęca także do bankowania online oraz korzystania z płatności zbliżeniowych.
O tym, jak aktualnie działa ESBANK Bank Spółdzielczy, w rozmowie z Ireneuszem Staszczykiem opowiada Marek Rząsowski, Dyrektor ds. szkoleń i komunikacji w ESBANKU Banku Spółdzielczym.
- Chciałbym podziękować naszym klientom za zrozumienie i dostosowanie się do tej sytuacji. Chciałbym również podziękować naszym pracownikom, którzy w tych dniach są moim zdaniem cichymi bohaterami i dziękuję im w imieniu zarządu ESBANKU Banku Spółdzielczego za to, że są na miejscu i mogą służyć pomocą naszym Klientom.