Co z kasami biletowymi na dworcu kolejowym w Radomsku?

Co z kasami biletowymi na dworcu kolejowym w Radomsku? Fot. Klaudia Gajda

Nasi czytelnicy już nie raz pisali do naszego portalu „Co z kasami biletowymi na dworcu w Radomsku?”. My w ich imieniu spytaliśmy o to Rafała Zgorzelskiego, członka zarządu Polskich Kolei Państwowych SA.

Przy okazji uroczystości nadania dworcowi kolejowemu w Radomsku imienia gen. Stanisława Sojczyńskiego ps. „Warszyc” zapytaliśmy o kasy biletowe Rafała Zgorzelskiego, członka zarządu Polskich Kolei Państwowych SA.

- Jako Polskie Koleje Państwowe jesteśmy właścicielem dworców kolejowych, natomiast dzierżawimy nieruchomości, w tym w przestrzeniach dworcowych zainteresowanym przedsiębiorcom. Za kwestie związane z prowadzeniem kas odpowiadają przewoźnicy kolejowi – my nie mamy statusu przewoźnika kolejowego. Jesteśmy właścicielem nieruchomości. Jeżeli tylko byłoby zainteresowanie ze strony konkretnego przewoźnika – to są tu w Radomsku punkty pod kasy – nie ma problemu uruchamiamy je natychmiast. Tutaj w tym względzie należy rozmawiać z marszałkami województw jako organizatorami transportu publicznego, być może wspólne działania zaowocowałyby otwarciem takiej kasy – tłumaczy Rafał Zgorzelski, członek zarządu Polskich Kolei Państwowych SA.

Więcej o:
dworzec radomsko pkp dworzec w radomsku dworzec im. warszyca pkp radomsko
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE