Biznes w social mediach. Jak to ugryźć?

Biznes w social mediach. Jak to ugryźć?

Korzystanie z mediów społecznościowych to obecnie nieodłączna część życia wielu osób. Większość Polaków codziennie zagląda na Facebooka, Instagrama czy TikToka. Dlaczego? Najczęstszym powodem jest chęć pozostania w kontakcie z bliskimi, jednak obecnie social media służą także do wyszukiwania ciekawych i wyjątkowych produktów, które zaspokoją potrzebę konsumpcjonizmu. Masz firmę lub rozważasz jej założenie? Nie do końca umiesz w te całe „social media”? Jesteś z Warszawy? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Stacjonarne szkolenie social media w Warszawie

W stolicy naszego kraju organizowane są wszelakie kursy i szkolenia. Na spokojnie znajdziesz w niej sporo szkoleń na temat działalności w social mediach czy prowadzenia fanpage. Na szkoleniach nauczysz się jak działać na Facebooku, Instagramie, TikToku, LinkedIn czy Twitterze.

Dowiesz się jaką platformę wybrać, aby jak najszybciej dotrzeć do klienta. Ponadto pozyskasz wiedzę na temat tego, jak działają algorytmy na poszczególnych platformach oraz jaką strategię obrać w zależności od formy prowadzonej działalności.

Szkolenie social media – w czym mi pomoże?

Na szkoleniu dotyczącym social media dowiesz się, jak powinien wyglądać profil firmy oraz jak budować zaufanie wśród potencjalnych klientów.

Uzyskasz wiedzę z zakresu:
• jak tworzyć angażujące treści
• jak pozyskiwać nowych klientów
• jak analizować statystyki
• jak budować relację z klientem
• jakie możliwości dają social media

Eksperci chętnie pomogą Ci naprowadzić działania na właściwe tory i wesprą Cię w określeniu Twoją grupy docelowej. Dowiesz się, jak budować wizerunek swojej marki, by pomógł Ci on pozyskiwać nowych klientów.

Możesz skorzystać ze szkoleń otwartych bądź dedykowanych. Jaka jest różnica? Szkolenia otwarte są dostępne dla wszystkich zainteresowanych – nie musisz posiadać firmy, możesz wziąć w nim udział „z ulicy”. Wystarczy, że zakupisz wejściówkę.

Natomiast szkolenia dedykowane, to szkolenia przeprowadzane dla konkretnych organizacji – najczęściej firm. Dzięki takim szkoleniom możesz dostosować materiał do swoich wymagań, wystarczy, że poinformujesz prowadzącego o poziomie waszej wiedzy na temat social mediów.

W przypadku szkoleń dedykowanych często przeprowadza się analizę danej strategii oraz konkretnie można zaznaczyć co jest do poprawy. W przypadku szkoleń otwartych nie ma takiej możliwości, ze względu na różnorodność kompetencji i zainteresowań uczestników warsztatów.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE