Turniej Miast ZUMI jest szansą na zaprezentowanie wyjątkowego charakteru miasta w ogólnopolskich mediach
Trzy miasta, które zajmą najwyższe miejsca otrzymają 99 proc. rabatu na kampanie promocyjne (I miejsce umożliwi realizację kampanii o wartości 200 tys. złotych, II miejsce – 100 tys. złotych, a III miejsce – 50 tys. złotych). Działania reklamowe będą prowadzone w portalu Onet.pl i serwisie Zumi.pl.
Miasto, które zdobędzie najwięcej głosów, otrzyma nagrodę specjalną - 99% rabatu na kampanię promocyjną o wartości 50 tys. złotych.
Konkurs skonstruowany jest tak, aby miasta każdej wielkości miały równe szanse. Liczba głosów jest porównywana do liczby mieszkańców, a uzyskana proporcja decyduje o pozycji rankingu. Poprzednie edycje wygrały niewielkie miejscowości – Gołdap, Rawa Mazowiecka czy Gorlice.
Głosować można TUTAJ poprzez podanie swojego numer telefonu komórkowego. Głos uważa się za ważny w momencie, gdy użytkownik wpisze unikalny kod otrzymany w zwrotnej wiadomości SMS oraz wpisze poprawnie hasło podane w bramce captcha, a następnie prześle je online za pomocą przycisku: „Wyślij”.
Każdy użytkownik może zagłosować tylko jeden raz, z jednego numeru telefonu komórkowego.
Internauci mogą także wziąć udział w Konkursie Fotograficznym na najlepsze zdjęcie swojego miasta. Zwycięskie fotografie zostaną opublikowane na stronie głównej Zumi i będą prezentowane jako wizytówka miasta. Zwycięzcy konkursu otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Organizatorem plebiscytu jet Onet S.A.
Głosować można od 10 października do 7 listopada.