Wojewódzka karta seniora

Wojewódzka karta seniora

Posiadaczem Karty Seniora Województwa Łódzkiego może być osoba, która ukończyła 60 rok życia i jest mieszkańcem województwa łódzkiego, czyli zamieszkuje na jego terenie.

Karta wydawana jest na podstawie wniosku, który można otrzymać w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8 lub można pobrać ze strony internetowej RCPS. Wnioskodawca przesyła wniosek pocztą na adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8 lub składa wniosek osobiście w siedzibie Regionalnego Centrum Polityki Społecznej w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.

Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych od daty złożenia poprawnie wypełnionego wniosku. Karta może być odebrana osobiście w Regionalnym Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8, w godzinach otwarcia Urzędu tj. od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00 lub przesłana pocztą na adres wskazany we wniosku. Odbioru Karty może dokonać wnioskodawca lub inna osoba na podstawie pisemnego upoważnienia za okazaniem dowodu tożsamości. Potrzebne dokumenty i więcej informacji w siedzibie RUTW SAN ul.Wyszyńskiego 27/5 lub na stronie www.otwartyuniwersytet.pl

Więcej o:
karta seniora uw województwo rejestracja rutw san
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE