Telewizja NTL Radomsko podniesie swoją jakość

Telewizja NTL Radomsko podniesie swoją jakość Fot. ilustracyjne/pixabay.com

Michał Winnicki, nowy właściciel TV NTL Radomsko, zapowiada podniesienie jakości tej stacji. Kanał zacznie nadawać w wersji HD, na MUX L3 pojawią się nowe programy.

Czytaj więcej: NTL sprzedana. Nowym właścicielem Michał Winnicki Entertainment

- Chcemy jeszcze tej jesieni uruchomić wersję w jakości HD, a co za tym idzie kamery i montaże pracujące w studiu NTL, również wymienimy na HD – mówi Michał Winnicki, nowy właściciel NTL

NTL w swojej historii, stał się ze stacji lokalnej, anteną ogólnopolską dostępną w Cyfrowym Polsacie, Platformie Canal+, UPC, Vectra.

- Będziemy ją rozwijać w kierunku ogólnokrajowego kanału rozrywkowego dla całej rodziny, ale pomysł na zachowanie programów lokalnych też mamy, bo wymaga tego obecna koncesja. NTL generuje przychody z rynku reklamy lokalnej, więc nie chcemy z tego rezygnować. Musimy tak tworzyć tę telewizję, aby była ciekawa i dla widza w Radomsku i dla widza w Warszawie, Krakowie czy Gdańsku – dodaje Michał Winnicki.

Wszystkie dotychczas obecne programy na MUX L3 będą dalej na nim retransmitowane, ale dostępne wolne sloty zostaną zapełnione kanałami z grupy kapitałowej Michał Winnicki Entertainment.

Już wkrótce na MUX L3 pojawią się kanały Power TV, Nuta.TV, TVR i Top Kids Junior. NTL ma także szansę trafić na MUX L4 we Wrocławiu oraz MUX MWE w Szczecinie.

A co z dotychczasową załogą? - pytamy Michała Winnickiego.  

- Dopiero poznajemy się z załogą NTL. Potrzebny jest czas, aby ekipa dostosowała się do naszego stylu prowadzenia stacji telewizyjnej, ale zmiany zostały chyba pozytywnie odebrane przez pracowników. Chodzi tutaj o pewne procesy zarządzania, procesy produkcyjne, które usprawnią jakość i formę realizacji. Ekipa NTL nie pracuje już tylko dla NTL, ale dla wszystkich stacji z naszej grupy medialnej. Ich zadaniem jest już teraz także wymyślanie i realizowanie programów do telewizji Adventure HD, TVR i Top Kids – podkreśla Michał Winnicki.

#Radomsko: Spada oglądalność @TELEWIZJANTL w grupie 4+. Lipiec 2018 - 0,026%, lipiec 2019 - 0,018% . Dane za @wirtualnemedia

— Radomsko24.pl (@Radomsko24pl) September 2, 2019
Więcej o:
ntl ntl radomsko telewizja radomsko
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE