Co prawda ciepłe letnie dni dobiegają końca, ale wrzesień ze Starterem Radomsko zapowiada się naprawdę gorąco. Organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniach inspiracyjnych i szkoleniach.
07.09 | Starter Inspiruje | Cyfrowi nomadzi i inne trendy
Spotkanie z Cezarym Stacewiczem ze Startup Spark
Jak będzie wyglądał świat na styku cywilizacji ludzi i maszyn, sztucznej inteligencji, ultraefektywnych środków transportu i nieograniczonego, dostępnego wszędzie Internetu? I jak odnaleźć się - a jeszcze lepiej - łączyć pracę z pasją i podróżami?
Na spotkaniu można będzie się dowiedzieć:
- jak wygląda codzienność cyfrowego nomady,
- jakie inne trendy zmieniają oblicze dzisiejszej pracy,
- jak skutecznie łączyć pracę z pasją i przyjemnością,
- jakie możliwości daje tworzenie własnych projektów i praca zdalna.
12.09 | Starter Inspiruje | Biznes w designie – jak prowadzić kreatywny biznes
Spotkanie z Borysem Piasnym z DARE
Podczas spotkania Borys opowie o tym, jak postawić swoje pierwsze kroki w przemyśle kreatywnym. Przedstawi case study DARE - studia zajmującego się animacją i postprodukcją filmową. Czego unikać i jak rozwijać swój biznes oraz jak sprawić, by design był nie tylko procesem kreatywnym ale i procesem biznesowym?
Na spotkaniu można będzie się dowiedzieć:
- jak zacząć swój kreatywny biznes,
- jak budżetować i zarządzać produkcją,
- jakie kompetencje potrzebne są do prowadzenia studia.
19.09 | Starter Szkoli | Jak tworzyć skuteczne treści, czyli content marketing
Dziś nie sprzedaje się reklama, tylko wartościowe treści, czy inaczej: content. Teksty na blogu, grafiki, infografiki, video… wszystko to, co jest atrakcyjne i ma wartość dla odbiorcy. Szczególnie w crowdfundingu i przy organizacji zbiórek content odgrywa kluczową rolę w przekonaniu internautów do swojego projektu.
Na szkoleniu można będzie się dowiedzieć:
- jakie istnieją typy treści w marketingu oraz jakim celom służą,
- jakie treści są potrzebne do zbiórki finansowania społecznościowego oraz jakimi zasadami kierować się przygotowując je.
28.09 | Starter Szkoli | Dobry plan promocji podstawą sukcesuotwiera się w nowym oknie
Każde przedsięwzięcie biznesowe wymaga działań marketingowych, a w szczególności - promocji. Kampanie crowdfundingowe, na których skupimy się na szkoleniu, nie mają racji bytu bez działań nagłaśniających zbiórkę i przyciągających wspierających. W jaki sposób zaplanować strategię promocji, która pozwoli osiągnąć sukces?
Na szkoleniu można będzie się dowiedzieć:
- z jakich komponentów powinien składać się dobry plan promocji,
- jak opisać grupy odbiorców,
- czym są i jak wybrać właściwe kanały marketingowe.
- jak rozpisać plan taktyczny działań promocyjnych.
Info: Urząd Miasta Radomsko