Jeśli zaczynasz właśnie promocję swojej marki lub biznesu w mediach społecznościowych, potrzebny jest Ci plan. Jak go ułożyć i czego do niego potrzebujesz? Tego dowiesz się podczas szkolenia.
Umiejętności, które zyskasz:
- tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- tworzenie angażujących treści do mediów społecznościowych w różnych formatach, które będą realizować Twoje cele biznesowe
- dobre nawyki, do wykorzystania przy kolejnych działaniach w social media
Martyna Wójcik - właścicielka firmy socialbrand.eu Podczas kilkuletniej pracy w agencjach reklamowych zajmowała się kompleksową obsługą marek, od tworzenia koncepcji, po ich wdrożenie. Od niedawna stara się "makes brands sociable". W portfolio marek z którymi współpracowała znajdują się m.in. Grupa LOTOS S.A., iDream Apple Premium Reseller, Badura, Frugo, Black Energy Drink, Eva Minge Milano i wiele innych. Jej "konikiem" są media społecznościowe. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Szkolenie zaplanowano 16 listopada w godzinach 17.00 – 19.30, w Miejskim Domu Kultury.