Starostwo szuka urzędnika do pracy w biurze rzecznika

Starostwo szuka urzędnika do pracy w biurze rzecznika Fot. pixabay.com

Starostwo Powiatowe w Radomsku ogłosiło nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Potrzebny jest podinspektor w biurze rzecznika i informacji publicznej.

Wśród wymagań stawianych od kandydata przez starostwo znalazło się m.in. wykształcenie wyższe, sprawne posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, obsługa aparatu fotograficznego, biegła znajomość obsługi komputera czy dobry kontakt personalny.

Mile widziane: kierunki wykształcenia: polonistyka, dziennikarstwo, staż pracy na stanowisku związanym z pisaniem i redagowanie, tekstów, w tym tekstów w mediach społecznościowych, prawo jazdy kat. B i podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje m.in. współdziałanie z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi, współdziałanie przy organizowaniu i prowadzeniu konferencji prasowych, współdziałanie przy udzielaniu odpowiedzi na pisemne i ustne pytania dziennikarzy, codzienna analiza materiałów ukazujących się w mediach na temat Powiatu Radomszczańskiego oraz przekazywanie na bieżąco informacji w ww. zakresie Rzecznikowi Prasowemu Powiatowego w Radomsku czy zgłaszanie kierownikowi Biura inicjatyw, dobrych praktyk, mających na celu właściwą politykę informacyjną oraz rozwój i promocję Powiatu.

Dokumenty aplikacyjne można składać do 25 lipca. Szczegóły naboru poniżej w załączniku.

Więcej o:
starostwo powiatowe powiat radomszczański nabór starostwo nabór radomsko

Załączniki

ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-biurze-rzecznika-i-informacji-publicznej.pdf

Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE