Urząd Miasta w Radomsku uruchamia projekt Starter Radomsko/Inkubator Przedsiębiorczości. Z tej okazji zaprasza na pierwsze spotkanie, które odbędzie się 28 lutego o godz. 17.00 w galerii Miejskiego Domu Kultury w Radomsku, ul. Brzeźnicka 5.
Kogo zapraszamy?
- przedsiębiorców z sektora MŚP
- menedżerów średniego i wyższego szczebla
- osoby wykonujące wolne zawody
- pracowników administracji publicznej
O czym opowiemy?
O metodach, narzędziach i trikach, które na co dzień pozwalają nam realizować więcej niż jeden projekt w więcej niż jednej organizacji… a nawet sferze życia.
To często proste rozwiązania, jak aplikacja na smartfona, sposób segregowania e-maili, czy nawyk notowania. My wybierzemy te, które wydają nam się najważniejsze i łatwe do szybkiego wdrożenia samodzielnie, w dowolnym przypadku.
Opowiemy też o idei stojącej za inkubatorem Starter Radomsko i o tym, czego mogą od nas oczekiwać początkujący oraz działający w mieście przedsiębiorcy.
Co wyniesiesz ze spotkania?
- Wiedzę o darmowych, łatwych w użyciu narzędziach zwiększających Twoją produktywność.
- Skuteczne i sprawdzone metody oszczędzania czasu.
- Wiedzę o zdrowych nawykach pozwalających lepiej się zorganizować.
- Szansę na nawiązanie nowych znajomości i networking.
- Informacje o korzyściach, których możesz oczekiwać od Startera Radomsko w najbliższym czasie.
Kto poprowadzi spotkanie?
Bartosz Filip Malinowski
Jest pasjonatem dyscypliny zarządzania, cyfrowej ekonomii i socjologii internetu. Napisał pierwszą polską książkę nt. crowdfundingu, obecnie doktoryzuję się na Wydziale Zarządzania UŁ.
Jest założycielem agencji kreatywnej, czeka na dobry moment, aby wrócić do muzyki i dziennikarstwa.
Gosia Sołtysiak
Jest zafascynowana tematami związanymi z organizacją pracy i czasu.
W agencji kreatywnej CROWDthinks odpowiada za stronę wizualną treści oraz ich użyteczność. Uwielbia niestandardowe kreacje reklamowe. Jest samoukiem w każdej możliwej dziedzinie.
Na organizowanych w ramach Startera Radomsko / Inkubatora Przedsiębiorczości spotkaniach dowiesz się:
- jak najlepiej zaprezentować ofertę klientom?
- jak mierzyć efektywność działań biznesowych?
- jak obniżać koszty firmy, wykorzystując Internet?
- dlaczego marka jest ważna i jak ją budować?
- jak znajdować partnerów i budować z nimi relacje?
- czym jest łańcuch wartości i jak go optymalizować?