Od stycznia 2017 roku miejski basen zyska nowy Elektroniczny System Obsługi Klienta, dzięki któremu zniknie system wejść godzinowych. Takie rozwiązanie pozwoli lepiej dostosować się do potrzeb mieszkańców, którzy będą mogli korzystać z usług basenu w dogodnych dla nich godzinach. Dodatkowo mocno zmienią się poczekalnia oraz szatnie, które zyskają atrakcyjny wizerunek. Natomiast w związku z przebudową wjazdu na teren basenu pojawią się dodatkowe miejsca parkingowe.
Jak wyjaśnia dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Marek Wyciszkiewicz, Elektroniczny System Obsługi Klienta prawdopodobnie zacznie działać już od stycznia. Jego funkcjonowanie opierać będzie się o system bramek, pierwsza z nich znajdować będzie się przy wejściu na basen, a druga przy saunie. Obecnie kupując bilet na basen, płaci się za 50 minut spędzonych na pływalni. W momencie wejścia w życie nowego systemu, klienci zapłacą za pełną godzinę oraz 10 minut dodatkowego czasu na umycie się oraz ubranie. Warto zaznaczyć, iż nowy system będzie funkcjonować od godziny 16.00 gdy basen otwarty jest dla klientów indywidualnych i szkółek pływackich, natomiast w godzinach porannych z basenu nadal będą korzystać uczniowie w ramach zajęć szkolnych.
- Po przekroczeniu 70 minut zostaną naliczane kolejne impulsy, za które będzie trzeba uiścić proporcjonalną opłatę. Stawki na pewno nie będą wygórowane. Jeszcze nie możemy o nich mówić, ponieważ nie zostały definitywnie ustalone – wyjaśnia dyrektor Marek Wyciszkiewicz, dodając jednocześnie, iż przy okazji wymiany systemu biletowego odświeżone zostaną również szatnie, w których zostaną zamontowane nowe szafki na odzież wierzchnią oraz kabiny, w których mieszkańcy będą mogli swobodnie przebrać się przed wejściem na basen. Całkowity koszt tych inwestycji wyniesie blisko 44 tysiące złotych.
Zmiany w radomszczańskiej pływalni nie dotyczą jedynie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta. W związku z poświąteczną przerwą konserwacyjną, nowy wizerunek zyska poczekalnia oraz najbliższe otoczenie sauny.
- Chcemy wykorzystać przerwę w działaniu basenu na odmalowanie poczekalni. Zmieni się jej kolorystyka, która będzie właściwa dla budynków użyteczności publicznej. Uporządkujemy też wywieszone regulaminy i ogłoszenia, by wszystkie wisiały w jednym miejscu. Ponadto działając w porozumieniu z zaprzyjaźnionymi firmami uda się odnowić ladę przy tarasie z widokiem na basen, będą też nowe stoliki, kanapa oraz telewizor. Firmy te z naszej strony otrzymują np. reklamę, a w zamian świadczą dla nas usługi. Prace zostaną wykonane rękami naszych pracowników, a całość zyska bardzo estetyczny wygląd – zauważa Marek Wyciszkiewicz, dodając, że w ramach zaplanowanych prac doposażone zostanie też najbliższe otoczenie sauny, przed którą pojawią się cztery leżaki, krzesełka oraz automat z wodą.
Obecnie na terenie basenu trwają prace związane z przeniesieniem wjazdu na jego posesję. Po ich zakończeniu wjazd będzie znajdował się bliżej Starostwa Powiatowego w Radomsku, dzięki tej zmianie uda się wygospodarować kilka dodatkowych miejsc parkingowych.
- Obecnie zmieniamy wizerunek Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Pracujemy nad tym, by każdy mógł utożsamić MOSiR z naszymi obiektami, których mamy aż dziesięć. Do tej pory nie wszyscy wiedzieli, że np. stadion przy ul. Brzeźnickiej jest obiektem przez nas zarządzanym. Teraz jest to czytelne, ponieważ na każdym naszym obiekcie umieszczamy tablice informacyjne z nowym logo. Chcemy wyjść do mieszkańców, dokładnie zapoznać ich z naszą ofertą i jednocześnie wsłuchać się w ich głos, by nasza oferta w jak największym stopniu spełniała ich oczekiwania – podsumowuje Marek Wyciszkiewicz.