Radomszczańska „czwórka” walczy o półfinał Skrzydlewska Cup

Dwie drużyny Szkoły Podstawowej nr 4 z Radomska – młodsza i starsza - zagrają w ćwierćfinałach Turnieju Piłkarskiego Skrzydlewska Cup.

Dwie drużyny Szkoły Podstawowej nr 4 z Radomska – młodsza i starsza - zagrają w ćwierćfinałach Turnieju Piłkarskiego Skrzydlewska Cup.
W eliminacjach, które rozgrywano w Radomsku SP  nr 4, pokonała wszystkich rywali, a były to szkolne zespoły z Radomska, Gidel i Stobiecka Szlacheckiego.

W ćwierćfinale rywalami "czwórki" w kategorii klas I – III będą w grupie C drużyny: SP 9 Bełchatów, SP Uniejów oraz SP Izabelów. W kategorii klas IV – VI zespół radomszczańskiej „czwórki” trafił do trudnej grupy C, bo zagra z SP 55 Łódź, która wygrała Skrzydlewska Cup 2012, SP 120 Łódź oraz z SP Szczawin.

- Chłopcy z Radomska są jedyną szkołą z województwa łódzkiego z tych, które grały w turnieju, którym udało się wygrać eliminacje w obu kategoriach wiekowych.  Ta sztuka udała się jeszcze Szkole Podstawowej nr 205 z Łodzi - powiedziała Joanna Skrzydlewska, poseł do Parlamentu Europejskiego i organizator turnieju. -  Ciekawa jestem jak spiszą się teraz, grupa  C w kategorii klas IV – VI jest uznawana za najtrudniejszą - dodaje.

Składy grup ćwierćfinałowych wyłoniony był w drodze losowania, które odbyło się w piątek w łódzkim Biurze Poselskim Joanny Skrzydlewskiej, w obecności opiekunów drużyn z Czarnocina, Ksawerowa, Szczawina, SP 202 Łódź oraz SP 11 Łódź oraz SP 1 Łódź. Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwali byli piłkarze Widzewa: Tadeusz Gapiński oraz Wiesław Wraga, którzy sędziowali mecze eliminacyjne Skrzydlewska Cup rozgrywane w województwie łódzkim.

O awans do półfinału uczestnicy Skrzydlewska Cup będą grać na Orlikach 26 LO oraz SP 64 w Łodzi. Mecze będą rozgrywane systemem każdy z każdym, a do półfinału awansuje zwycięzca grupy. O prawo gry w finale grają: zwycięzca grupy A ze zwycięzcą grupy C oraz zwycięzca grupy B ze zwycięzcą grupy D.

Więcej o:
skrzydlewska cup sp nr 4 turniej zawody orlik
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE