PZU w Radomsku ma niecodzienną siedzibę. Klienci przyjmowani są w mobilnym centrum obsługi klienta, czyli autokarze zaparkowanym w podwórku na ulicy Wyszyńskiego.
PZU w Radomsku ma niecodzienną siedzibę. Klienci przyjmowani są w mobilnym centrum obsługi klienta, czyli autokarze zaparkowanym w podwórku na ulicy Wyszyńskiego. Powodem tego stanu rzeczy jest remont placówki PZU, który potrwa do 27 lutego.
Remont placówki Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń rozpoczął się na początku bieżącego miesiąca. Od tego czasu klienci chcący ubezpieczyć samochód lub zapłacić za ubezpieczenie zmuszeni są korzystać z mobilnego centrum obsługi klienta. Jest nim specjalny autokar, w którym z powodzeniem można załatwić każdą sprawę. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaję się działać całkiem sprawnie, jednak diabeł tkwi w szczegółach – w autokarze nie można zapłacić gotówką, a dokonanie wszelkich transakcji możliwe jest jedynie za pomocą karty płatniczej lub przelewu internetowego.
– Zacznijmy od tego, że do samego punktu obsługi nie można mieć zastrzeżeń. PZU starało się ten problem rozwiązać. Zabrakło natomiast dobrej woli jeśli chodzi o poinformowanie klientów. Wystarczyło w poprzednim miesiącu wywiesić kartkę. Panie w placówce mogły przez cały miesiąc informować klientów, że będzie remont i będzie można płacić jedynie kartą – zauważa Przemysław.
– Jechałam do Radomska prawie 20 kilometrów. Nic nie załatwiłam. Nadaremno zapłaciłam za bilet. Wracam do domu z niczym – wyjaśnia Jadwiga, dodając, że w takim przypadku będzie musiała wrócić do Radomska wraz z synem – Syn ma kartę, dam mu pieniądze i za mnie zapłaci.
Sprawą radomszczańskiego oddziału PZU zainteresowało się też Polskie Radio Łódź. Podczas jednego z serwisów informacyjnych emitowanych na ich antenie można było usłyszeć wyjaśnienia dotyczące remontu placówki.
– Niestety w autokarze brak jest możliwości płacenia gotówką. Wynika to z braku możliwości zapewnienia bezpieczeństwa obrotu gotówkowego w takim mobilnym oddziale. Klienci mogą płacić przelewem lub kartą w naszym mobilnym oddziale, albo dokonać wpłaty gotówką w placówce pocztowej lub bankowej. Bardzo przepraszam klientów za tą niedogodność. Zapraszam od 2 marca do zmodernizowanego oddziału PZU w Radomsku – mówił na antenie Radia Łódź Jarosław Ciuk z biura prasowego PZU.