W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, mając na uwadze zdrowie klientów Urzędu i jego pracowników oraz względy bezpieczeństwa, Powiatowy Urząd Pracy w Radomsku zwrócił się z prośbą o ograniczenie wizyt w Urzędzie i w miarę możliwości załatwianie wszystkich niezbędnych spraw drogą telefoniczną, mailową, przez system ePUAP lub praca.gov.pl oraz za pomocą poczty tradycyjnej. Jednocześnie informujemy, że Urząd realizuje wszystkie zadania i pozostaje otwarty dla osób, dla których bezpośredni kontakt z naszą jednostką jest niezbędny.
Zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora PUP do dnia 4.12.2020 r. potwierdzanie gotowości do podjęcia zatrudnienia będzie się odbywać w formie telefonicznej. Osoby bezrobotne, które w tym czasie mają wyznaczony termin stawiennictwa w Urzędzie powinny skontaktować się telefonicznie z doradcą klienta, dzwoniąc pod jeden z podanych numerów: 44 683 73 56 do 58 wew. 44, 55, 39, 69 lub 29, Filia PUP w Przedborzu 44 781 21 22.
Czytaj też: Czy urzędy w Radomsku przeszły na pracę zdalną?
Rejestracja w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomsku odbywać się będzie tak jak dotychczas lub po uprzednim telefonicznym umówieniu wizyty. W tej sprawie urzędnicy proszą o kontakt pod numerem telefonu 44 683 73 56 do 58 wew. 36, 50, 52 lub 63, Filia PUP w Przedborzu 44 781 21 22. Prosimy również o korzystanie z możliwości rejestracji on – line: https://radomsko.praca.gov.pl/uslugi-elektroniczne
Osobiście dostarczane wnioski oraz inne dokumenty należy składać w biurze podawczym.
W sprawach, które nie wymagają osobistego stawiennictwa w Urzędzie, należy kontaktować się za pośrednictwem telefonu pod numerem 44 683 73 56 do 58 lub Filia PUP w Przedborzu 44 781 21 22, maila: lora@praca.gov.pl; sekretariat@pup-radomsko.pl lub filia PUP w Przedborzu filia@pup-radomsko.pl, serwisu praca.gov.pl lub platformy e-PUAP. W szczególności wnioski o wydawanie zaświadczeń można składać z wykorzystaniem serwisu praca.gov.pl
WAŻNE: w godzinach od 11.30 do 12.00 w PUP w Radomsku nastąpi przerwa techniczna, podczas której Urząd będzie nieczynny.