Petenci Urzędu Miasta zadowoleni

Ponad 90 % ankietowanych petentów wypowiedziało się pozytywnie o jakości i terminowości załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Radomsko. Ankietę przeprowadzono w grudniu 2010 r. w ramach projektu... ››

Ponad 90 % ankietowanych petentów wypowiedziało się pozytywnie o jakości i terminowości załatwiania spraw w Urzędzie Miasta Radomsko. Ankietę przeprowadzono w grudniu 2010 r. w ramach projektu "Akademia Urzędnik@".

 

Ankietę można było wypełniać w ośmiu wydziałach obsługujących największą ilość interesantów i wydających akty administracyjne w indywidualnych sprawach. Miała ona na celu ocenę poziomu świadczonych usług oraz zdiagnozowanie oczekiwań petentów i zidentyfikowanie ewentualnych problemów.

 

Osoby odwiedzające Urząd Miasta jakość i terminowość załatwiania spraw ocenili na 90%. Równie wysokie noty urzędnicy otrzymali za kulturę obsługi klienta, kompetencje i zaangażowanie w prowadzone sprawy.

 

Opinie krytyczne dotyczyły dostępności informacji o pracy urzędu oraz skomplikowanych urzędowych formularzy i ilości druków.

 

Projekt "Akademia Urzędnik@" realizowany był od lutego 2010 r. Uczestniczyło w nim 200 urzędników miejskich z Radomska i Sieradza. W ramach projektu odbyło się wiele szkoleń, m.in. z języka angielskiego, obsługi programów komputerowych oraz standardów obsługi klienta czy zarządzania jakością.

 

Projekt został sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania o nazwie: Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

 

A Wy jak oceniacie pracę urzędników miejskich?

Więcej o:
urząd miasta urzędnicy ue
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE