Oświadczenie sieci Lidl po pożarze sklepu w Radomsku

Oświadczenie sieci Lidl po pożarze sklepu w Radomsku

Do naszej redakcji trafiło oświadczenie sieci Lidl po pożarze sklepu w Radomsku, do którego doszło we wtorek 15 maja.

- Chcielibyśmy poinformować, iż najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo wszystkich klientów oraz pracowników. Cieszymy się, że wszyscy klienci oraz pracownicy tego sklepu są zdrowi i bezpieczni. Chcielibyśmy serdecznie podziękować pracownikom wszystkich służb zaangażowanych w prace na miejscu wydarzenia – za pełne zaangażowanie i ogromny profesjonalizm. Dziękujemy również naszym klientom i pracownikom sklepu w Radomsku za bardzo sprawne i racjonalne zachowanie w obliczu tego wyzwania, dzięki któremu wszystkie osoby będące na miejscu bardzo szybko opuściły obiekt - mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communication Manager Lidl Polska.

- Ponadto chcielibyśmy poinformować, iż nasi ewakuowani pracownicy zostali objęci profesjonalną opieką oraz wszyscy będą mieli możliwość kontynuowania zatrudnienia w innych naszych placówkach. Zgodnie z obowiązującymi procedurami zostały podjęte działania wyjaśniające przyczyny zdarzenia. Sklep w Radomsku spełniał wszelkie normy polskiego prawa w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej oraz regularnie przechodził kontrole odpowiednich służb w wyżej wymienionym zakresie – aktualnie czekamy na wyjaśnienia co do przyczyn tego zajścia – dodaje Aleksandra Robaszkiewicz.

Niestety sieć nie poinformowała nas czy sklep w Radomsku będzie odbudowany.

Więcej o:
pożar lidl pożar lidl straż pożarna
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE