Kampania marketingowa #WspierajmyNasze, prowadzona przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Radomsku wygrała konkurs Onet i otrzymała od Grupy Ringier Axel Springer nagrodę za innowację. Jest nią kampania promocyjna na portalu Onet.
W konkursie startowało ok. 100 tys. firm. Każdy przedsiębiorca, który został nagrodzony, otrzymał od Ringier Axel Springer kampanię reklamową, wartą 30 tysięcy złotych z zagwarantowaną emisją 12 mln odsłon we wszystkich serwisach wydawcy.
- Z całego serca dziękujemy wszystkim, którzy uwierzyli w naszą kampanię i wzięli w niej udział. To wielki sukces dla OSM w Radomsku – mówią przedstawiciele firmy.
- Jako największy wydawca medialny w Polsce chcemy doceniać i promować inicjatywy, dzięki którym nasza gospodarka będzie się rozwijać. Postanowiliśmy zachęcić do tego także naszych klientów. Wierzymy, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim przetrwać ten trudny czas i wyjść z niego obronną ręką. Ruszamy z akcją #BiznesKochaBiznes, w której może wziąć udział każdy przedsiębiorca w Polsce – piszą organizatorzy akcji na Onet.pl