Nie możesz znaleźć nowych klientów? Wykorzystaj pozycjonowanie i spraw, by to oni Cię znaleźli

Nie możesz znaleźć nowych klientów? Wykorzystaj pozycjonowanie i spraw, by to oni Cię znaleźli

Kompletny brak zainteresowania ofertą firmy to prawdopodobnie najgorsza rzecz, jaka może się przytrafić każdemu przedsiębiorcy. Okazuje się, że wysoka jakość oferowanych usług lub produktów, a także wyjątkowo atrakcyjna cena, nie zawsze wystarczą żeby przyciągnąć klientów do siebie. Z czego to może wynikać? Specjaliści z agencji marketingowej ESEO nie mają wątpliwości: bez wyraźnego zaznaczenia swojej obecności w internecie część biznesów nie ma szans na długofalowy sukces.

Co robią osoby, które chcą znaleźć potrzebną im rzecz lub fachowca? Szukają w Google

Wynika to wprost z tego, jak postępują współcześni konsumenci. Dzięki internetowi praktycznie wszystko – restauracje, hotele, hydraulików, szkoły dla kierowców, wreszcie sklepy wszelkiego asortymentu – mają dosłownie na wyciągnięcie ręki. Jednak jednocześnie statystyczny klient nie ma czasu ani ochoty na długie przebieranie w dostępnych ofertach. Wybiera te, które wyświetlają się najwyżej w Google. Amerykańska wyszukiwarka internetowa cieszy się zarówno ogromnym zaufaniem, jak i stale rosnącą popularnością. Tylko w Polsce liczbę stałych użytkowników tego serwisu szacuje się na 25,6 miliona, czyli 92% wszystkich internautów! Te liczby uświadamiają, dlaczego pozycjonowanie stron internetowych stanowi podstawę wszystkich działań promocyjnych. Jak tłumaczą przedstawiciele ESEO, wysokie miejsce w rankingu na istotne dla danej branży słowa kluczowe ewidentnie przekłada się na wzrost sprzedaży. Pozyskanie klienta za pośrednictwem Google staje się szybsze, łatwiejsze i tańsze niż przy użyciu tradycyjnych form reklamy.

Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych radykalnie zwiększa zasięg w grupie docelowej

Według danych analizujących zachowania użytkowników w internecie, 34% wszystkich procent wejść na witryny www z wyszukiwarki przejmują serwisy znajdujące się na pierwszym miejscu w Google. Gdyby zaś zsumować udziały stron wyświetlających się na pierwszej stronie wyników organicznych, ten współczynnik wzrasta do niebywałych 95%! Biorąc pod uwagę łączną liczbę użytkowników serwisu, przedsiębiorcy z pewnością mają się o kogo bić. Globalnie już 70% wszystkich transakcji zakupowych zawieranych jest przy udziale internetu: mowa tu nie tylko o sektorze e-commerce, ale również pozycjonowaniu marki w sieci. Dzięki pozycjonowaniu swoich stron internetowych firmy są w stanie pokazać się swoim odbiorcom. I to dokładnie w tym momencie, kiedy konsumenci faktycznie mogą zainteresować się ich ofertą. W przeciwieństwie do reklam, które zwykle pojawiają się w nieodpowiednim miejscu i czasie, wywołując irytację odbiorcy. Eksponowana pozycja w Google poprawia więc nie tylko przychody, ale też wizerunek całego przedsiębiorstwa.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE