Urząd Miasta w Radomsku poszukuje kandydatów na stanowisko inspektora w Wydziale Informacji i Promocji. Nabór ofert trwa do 3 czerwca.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Organizacja konferencji prasowych, briefingów, spotkań z dziennikarzami, udzielanie pomocy dziennikarzom w dostępie do informacji o działalności Prezydenta, Rady Miejskiej i Urzędu Miasta.
2. Opracowywanie we współpracy z komórkami właściwymi tematycznie, redagowanie i dystrybuowanie komunikatów Urzędu Miasta, oświadczeń, omówienie artykułów i wywiadów, sprostowań, wyjaśnień oraz innych informacji prasowych w celu prowadzenia otwartej polityki informacyjnej.
3. Opracowywanie codziennego serwisu informacyjnego z prac Prezydenta Miasta, Rady Miejskiej, Urzędu Miasta.4. Aktualizacja strony internetowej miasta oraz social mediów.
5. Przygotowywanie, przekazywanie ogłoszeń i komunikatów urzędowych do publikacji w środkach masowego przekazu oraz współpraca w tym zakresie z redakcjami lokalnej prasy i telewizji.
6. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi urzędu w celu sprawnego i rzetelnego przekazywania informacji mediom.
7. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą międzynarodową miasta Radomska.
Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem „Oferta pracy- IX” należy przesłać do 3 czerwca 2019 r (liczy się data wpływu) do Urzędu Miasta.