Magistrat przypomina przedsiębiorcom o koncesji

Miejscy urzędnicy przypominają prowadzącym działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą napojów alkoholowych, o obowiązku złożenia oświadczenia oraz uiszczeniu opłaty

Miejscy urzędnicy przypominają prowadzącym działalność gospodarczą związaną ze sprzedażą napojów alkoholowych, o obowiązku złożenia oświadczenia oraz uiszczeniu opłaty.
Fot. ilustracyjna: freeimages.com


Każdy, kto sprzedaje alkohol, powinien z początkiem roku dopełnić niezbędnych formalności. W przypadku przedsiębiorców z naszego miasta, są to:

- złożenie pisemnego oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w prowadzonym punkcie sprzedaży za okres całego poprzedniego roku,
- wniesienie opłaty na ten rok za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

Formalności tych należy dokonać do końca stycznia. Opłatę należy przelać na rachunek bankowy urzędu miasta w ESBANKU Banku Spółdzielczym o numerze 82 8980 0009 2001 0037 5283 0011. W tytule przelewu należy podać numer zezwolenia i adres punktu sprzedaży.

Niedopełnienie tych obowiązków skutkuje wygaśnięciem zezwolenia, a o ponowną zgodę na sprzedaż można się starać dopiero za sześć miesięcy.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Podatków (pokój nr 6 w urzędzie miasta, parter). Tam też znajdują się druki oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych. Druki też pobrać bezpośrednio ze strony internetowej urzędu.

Więcej o:
alkohol koncesja sprzedaż przedsiębiorstwo urząd miasta radomsko
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE