Kubki reklamowe: jak je wykorzystać w swojej branży?

Kubki reklamowe: jak je wykorzystać w swojej branży?

Kubek reklamowy to nie tylko świetny sposób na promocję, ale także estetyczny dodatek w firmie z niemal każdej branży. To także praktyczne akcesorium, podobnie jak reklamowe pendrivey. Kubek można wykorzystać w biurze czy gabinecie, ale także przygotować jako prezent dla obecnych lub potencjalnych klientów oraz gości w firmie. Jak zrobić idealny kubek reklamowy?

Kubki reklamowe z własnym nadrukiem

Dobrze zrobiony kubek reklamowy musi mieć przede wszystkim trwałą grafikę o wyraźnych kolorach, odpornych na działanie wysokiej temperatury. Przy zastosowaniu odpowiednich technik nadruku (takich jak sublimacja), gotowy produkt można bezpiecznie myć w zmywarce. Tak wykonana grafika cechuje się wysoką jakością oraz odpornością na uszkodzenia - także mechaniczne.

Zamiast kubka reklamowego można przygotować także filiżanki, szklanki, a nawet butelki na wodę. Grafika może przedstawiać logo firmy, ale może to także być charakterystyczna grafika lub hasło albo... ciekawe zdjęcie całego zespołu. Bardzo popularne są także kubki z kalendarzem albo podstawowymi informacjami o firmie (np. danymi kontaktowymi).

Projekt kubka można dowolnie modyfikować i personalizować. Klienci chętnie decydują się na kolorowy środek albo napis na dnie kubka, który ujawnia się dopiero po wypiciu napoju. Nieco mniejszą popularnością cieszą się nadruki termiczne - ich wykonanie to większy koszt, dodatkowo taki kubek zazwyczaj nie nadaje się do mycia w zmywarce. Podobnie jest z kubkami, do których klient zechce dodać np. złote lamówki.

Podczas projektowania kubka możliwe jest dobranie jego kształtu - może to być forma klasyczna albo tzw. kubek take-away, czyli nieco większy, z dedykowaną pokrywką. Nadruk reklamowy można także umieścić na kubku termicznym. Wszystko zależy od indywidualnych preferencji klienta.

Zastosowanie kubków reklamowych

W jakiej branży najlepiej sprawdzą się kubki reklamowe? Tak naprawdę w każdej, ale szczególną popularnością cieszą się przede wszystkim branże: usługowa, produkcyjna oraz przestrzenie biurowe. Zarówno małe, jak i duże firmy często dbają o to, aby pracowniki korzystali z estetycznych, jednakowych kubków z logo lub charakterystycznym branżowym hasłem.

Kubki reklamowe świetnie sprawdzają się także w branży beauty. Podczas zabiegów kosmetycznych klienci na pewno docenią kawę lub herbatę, a nawet zwykłą wodę, podaną w oryginalnym, firmowym kubku, filiżance czy szklance.

Kubki reklamowe można także wykorzystać jako gadżet podczas eventów branżowych, konferencji czy spotkań z potencjalnymi klientami. Kubek włożony do tzw. giftpacka świetnie się sprawdzi i będzie niezwykle praktycznym podarunkiem. Zdarza się także, że pięknie zaprojektowany kubek reklamowy sprawdza się jako dodatek do paczki PR. Często są także prezentem dla nowych studentów danej uczelni.

Wiele branż modowych, kosmetycznych, motoryzacyjnych, a także firm stworzonych przez influencerów, posiada w swojej ofercie także kubki z własnym logo. Dzięki temu można mieć kubek ulubionej marki we własnym domu

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE