Graficy z „Ekonomika” na warsztatach w agencji reklamowej

Koło Public Relations skupia młodzież z różnych profili zawodowych: przyszłych grafików komputerowych, menedżerów handlowych, hotelarzy.

Koło Public Relations skupia młodzież z różnych profili zawodowych: przyszłych grafików komputerowych, menedżerów handlowych, hotelarzy.
fot. archiwum szkoły
Wszystkich łączy kreatywność, przedsiębiorczość i pasja udziału w projektach o charakterze reklamowym i public relations.

Trwające około trzy godziny spotkanie w Agencji Reklamowej Gawlikowski odbyło się w ramach warsztatów pozalekcyjnych. Uczniowie uczestniczyli w procesie powstawania kasetonu z logotypem ZSE - od fazy projektowej, aż po wykonawstwo.

Najpierw poznali zasady przygotowywania wizualizacji dla klienta w biurze projektowym, a następnie zasady eksportu grafiki do właściwego formatu, tak aby mogła ona zostać poddana dalszej obróbce. Z kolei młodzież przeszła do działu produkcji, znajdującego się w pobliżu firmowego biura. Tam obejrzała maszyny, za pomocą których powstają reklamy wielkoformatowe: drukarkę, ploter tnący, maszynę CNC.

Członkowie koła PR aktywnie uczestniczyli w pracach przy obróbce kasetonu. Poznali możliwości maszyny CNC i nauczyli się podstawowej obsługi tej maszyny. Pomogli wyciąć lico z dibondu, a następnie wykończyć kaseton.

Właściciel firmy Andrzej Gawlikowski, ceni współpracę z młodzieżą z „Ekonomika”. - Uczniowie odznaczalisię dużym zaangażowaniem, chętnie wykonywali wszystkie powierzone zadania – mówi właściciel.

Na zakończenie warsztatów pamiątkowe zdjęcie udokumentowało efekt ich  pracy, kaseton z logotypem ZSE stanowił on będzie jeden z elementów systemu identyfikacji wizualnej szkoły.

Informacja ZSE: Anna Muszyńska i Dominika Zięba, ucz. Kl. I E TCPG

Więcej o:
ekonomik zse konkurs
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE