Koło Public Relations skupia młodzież z różnych profili zawodowych: przyszłych grafików komputerowych, menedżerów handlowych, hotelarzy.
Koło Public Relations skupia młodzież z różnych profili zawodowych: przyszłych grafików komputerowych, menedżerów handlowych, hotelarzy.
Wszystkich łączy kreatywność, przedsiębiorczość i pasja udziału w projektach o charakterze reklamowym i public relations.
Trwające około trzy godziny spotkanie w Agencji Reklamowej Gawlikowski odbyło się w ramach warsztatów pozalekcyjnych. Uczniowie uczestniczyli w procesie powstawania kasetonu z logotypem ZSE - od fazy projektowej, aż po wykonawstwo.
Najpierw poznali zasady przygotowywania wizualizacji dla klienta w biurze projektowym, a następnie zasady eksportu grafiki do właściwego formatu, tak aby mogła ona zostać poddana dalszej obróbce. Z kolei młodzież przeszła do działu produkcji, znajdującego się w pobliżu firmowego biura. Tam obejrzała maszyny, za pomocą których powstają reklamy wielkoformatowe: drukarkę, ploter tnący, maszynę CNC.
Członkowie koła PR aktywnie uczestniczyli w pracach przy obróbce kasetonu. Poznali możliwości maszyny CNC i nauczyli się podstawowej obsługi tej maszyny. Pomogli wyciąć lico z dibondu, a następnie wykończyć kaseton.
Właściciel firmy Andrzej Gawlikowski, ceni współpracę z młodzieżą z „Ekonomika”. - Uczniowie odznaczalisię dużym zaangażowaniem, chętnie wykonywali wszystkie powierzone zadania – mówi właściciel.
Na zakończenie warsztatów pamiątkowe zdjęcie udokumentowało efekt ich pracy, kaseton z logotypem ZSE stanowił on będzie jeden z elementów systemu identyfikacji wizualnej szkoły.
Informacja ZSE: Anna Muszyńska i Dominika Zięba, ucz. Kl. I E TCPG