Urząd Gminy w Gidlach przypomina, że trwa nabór wniosków na usunięcie i unieszkodliwienie zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, pochodzących z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Gidle.
Zakres zadania obejmuje odbiór składowanego na posesji azbestu, transport i jego utylizację, natomiast nie obejmuje demontażu płyt azbestowych z dachu, jak również dopłat do nowego pokrycia dachowego.
Osoby zainteresowane bezpłatnym usunięciem składowanego azbestu, proszone są o składanie wniosków w Urzędzie Gminy w Gidlach w godzinach pracy Urzędu, tj. pon. - pt. godz. 7.15 - 15.15, wt. godz. 8.00 - 16.00 w nieprzekraczalnym terminie do 28 lutego 2021 r.
Wzór wniosku oraz dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy lub pobrać w tym miejscu.
Realizacja wniosku uzależniona jest od pozyskania na ten cel środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.