Ciąg dalszy pytań o obsługę prawną w UM

Ciąg dalszy pytań o obsługę prawną w UM

Po sesji rady miejskiej 16 października przewodniczący rady Łukasz Więcek zwołał spotkanie, na którym odniósł się do nadesłanego pisma od prezydenta Jarosława Ferenca w sprawie kosztów obsługi prawnej Urzędu Miasta i spółek miejskich.

Przypomnijmy, chodzi o wniosek, jaki samorządowcy złożyli 28 września 2018 roku do prezydenta Jarosława Ferenca po sesji 6 września. Prosili w nim o przedstawienie w ciągu 10 dni kosztów obsługi prawnej, jaka była prowadzona w Urzędzie Miasta oraz w radomszczańskich spółkach TBS, MPK i PGK. Odpowiedź radni dostali, jednak według Łukasza Więcka jest ona niewystarczająca.

Na spotkaniu prezydent oświadczył, że taki wykaz z łącznym kosztem zatrudnienia radców prawnych na etatach w latach 2016 i 2017, w tym z wyszczególnieniem na premie i nagrody zostanie przedstawiony w późniejszym terminie. Jak tłumaczył prezydent brak tych danych wynika z tego iż prezesi spółek nie zdążyli przygotować i dostarczyć na czas wymaganych danych.

Poza kosztem zatrudnienia radców, samorządowcy chcieli poznać też koszty realizowanych umów cywilnoprawnych na obsługę prawną i windykacyjną w latach 2016 i 2017.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE