Miasto będzie promowane na meczach GKS Bełchatów. Klub, w ramach podpisanej umowy, otrzyma z miejskiej kasy 50 tys. zł. W zamian logotyp Bełchatowa pojawi się m.in. na koszulkach zawodników pierwszej drużyny, karnetach czy biletach na mecze Brunatnych.
Umowa będzie obowiązywać do końca czerwca, czyli całą rundę wiosenną. W tym czasie GKS Bełchatów m.in. ma eksponować logotyp miasta na wszystkich swoich materiałach promocyjnych. „Jabłko” pojawi się więc na koszulkach meczowych pierwszej drużyny, karnetach i biletach, a także na oficjalnej stronie internetowej Klubu. Będzie ono również widoczne na banerach w strefie reklamowej stadionu przy Sportowej, na telebimie oraz bandach mają być zaś emitowane miejskie spoty reklamowe.
Umowy sponsorskie z GKS Bełchatów miasto podpisuje od kilku sezonów. W sumie w ciągu ostatnich czterech lat do Klubu właśnie w ramach takich porozumień powędrowało z miejskiego budżetu 390 tys. zł.
– Wspieramy Brunatnych na wiele różnych sposobów. Pomoc płynie zarówno z miasta, jak i miejskich spółek oraz jednostek. Zależy mi bowiem na dalszym jak najlepszym funkcjonowaniu GKS Bełchatów – podsumowuje prezydent Bełchatowa Mariola Czechowska.
(info: UM Bełchatów)