Warning: Undefined array key "HTTP_ACCEPT_ENCODING" in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Deprecated: substr_count(): Passing null to parameter #1 ($haystack) of type string is deprecated in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 4

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php:4) in /home/klient.dhosting.pl/r24/radomsko24.pl/public_html/public/index.php on line 16
5 powodów dla których powinieneś posiadać własną stronę internetową - Radomsko24.pl

5 powodów dla których powinieneś posiadać własną stronę internetową

5 powodów dla których powinieneś posiadać własną stronę internetową

Głównym celem projektowania stron internetowych jest zaangażowanie odwiedzających, a następnie przekształcenie ich w klientów. Świat online jest szybki i ciągle się zmienia. Twoja firma musi mieć solidną pozycję dzięki wysokiej jakości stronie internetowej . Bez tego zostaniesz w tyle, podczas gdy Twoi konkurenci pozostaną przed konkurencją. Ponadto posiadanie strony internetowej jest warunkiem wstępnym wszystkich innych działań marketingowych.

Wielu twórców stron internetowych nazywa się także projektantami stron www. Wielu z nich to maniacy, którzy są biegli w kodowaniu i potrafią tworzyć strony internetowe. Ale tworzenie strony internetowej musi mieć celowy plan. Projekt strony internetowej musi mieć skuteczną strukturę i układ. Dlaczego więc posiadanie strony internetowej jest ważne? Dlaczego więc projektowanie stron internetowych ma kluczowe znaczenie dla sukcesu strony internetowej? I w jaki sposób Twoja firma może odnieść korzyści z posiadania spreparowanej strony internetowej? Oto przykłady.

1. Twoja strona internetowa może pomóc Ci w marketingu i rozwoju Twojej firmy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu 

Twoja konkurencja jest obecna w Internecie, więc Ty też powinieneś. Zwiększ świadomość swojej marki dzięki celowej stronie internetowej. Przyciągaj docelowy ruch, aby kupować Twoje produkty/usługi. Posiadanie strony internetowej pozwala na promowanie swojej firmy online, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Istnieje kilka sposobów promowania swojej witryny internetowej i firmy w Internecie. W wielu przypadkach możesz nawet nie wyobrażać sobie, jak Internet może pomóc Ci w realizacji nowych zleceń. Wtakim wypadku możesz zdać się na rady specjalistów z wardriving.pl.

Realizacja cyfrowych strategii marketingowych pomoże Ci dotrzeć do docelowych odbiorców . Będziesz mógł łączyć się ze swoimi klientami i zwiększać konwersję. To dobry sposób na budowanie marki i budowanie lojalnych, ukierunkowanych odbiorców.

Tracisz również ruch w Internecie, jeśli nie masz strony internetowej. A ruch, który przechwytuje informacje o odwiedzających witrynę, jest cenny. Może to prowadzić do głębszego zrozumienia odbiorców. Możesz budować relacje z potencjalnymi klientami, potencjalnymi klientami i klientami. To jest e-mail marketing: proces konwersji.

2. Twoja witryna może pomóc Twojej firmie w pozyskiwaniu potencjalnych klientów

92% wyszukiwarek wybiera firmy na pierwszej stronie lokalnych wyników wyszukiwania. Każda firma chce pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Nie lekceważ jego znaczenia. Im dalej w wynikach wyszukiwania na pierwszej stronie, tym współczynnik klikalności spada. Większość osób klika jeden z trzech najlepszych wyników organicznych. Wyszukiwarka Google zajmująca pierwszą pozycję na komputerze ma współczynnik klikalności około 35%.

Ranking na pierwszej stronie Google dla powiązanego słowa kluczowego jest bezcenny. Pomoże Twojej firmie przyciągać potencjalnych klientów bez konieczności płacenia za to. To kopalnia złota. Stanowi wartość dodaną dla Twojej firmy jako składnik aktywów niematerialnych. Dla przykładu firma Zazieleniacze zainwestowała w profesjonalne usługi SEO i może cieszyć się bardzo dobrymi wynikami, związanymi z klikalnością z sieci wyszukiwania.

3. Twoja witryna to miejsce, w którym potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o Twojej firmie

Około 90% odwiedzających witrynę najpierw szuka strony produktów/usług firmy. Następnie przeglądane są inne sekcje witryny.

To jest Twoja przestrzeń do zaprezentowania Twoich produktów/usług, które Cię wyróżniają. Zbuduj lepsze połączenie z rynkiem docelowym. Daj się poznać jako ekspert. Bez strony internetowej klienci mogliby iść do konkurencji. Ważne jest, aby pozycjonować swoją firmę jako autorytet w branży. Taką strategię niewątpliwie przyjęła firma Roletprof.

Informacje o firmie powinny być łatwe do znalezienia w Twojej witrynie. Możesz zmniejszyć liczbę wezwań do pomocy technicznej i poprawić zadowolenie klientów.

4. Twoja witryna umożliwia posiadanie aktywów, a nie ich dzierżawienie

Facebook jest „dzierżawiony” przez wiele firm w celu zaistnienia w Internecie . Kupiłeś całą ich platformę. Nic nie posiadasz. Twoja obecność online może zniknąć z dnia na dzień – wraz z obserwującymi i polubieniami, na które pracowałeś latami.

To samo dotyczy popularnych kreatorów stron internetowych, takich jak Wix. Dzięki Wix „wynajmujesz” swoją nieruchomość, a nie ją posiadasz. Kupiłeś ich platformę. Jeśli podniosą opłaty, nie możesz przenieść swojej witryny gdzie indziej. Wix oferuje piękne szablony, ale gdy już wybierzesz szablon, nie możesz go zmienić – nie jest to idealne rozwiązanie, biorąc pod uwagę stale zmieniające się wymagania świata online.

Wordpress to najpopularniejszy kreator stron internetowych. 30% sieci korzysta z WordPressa. Wix i im podobne zarabiają mniej niż 1%. O wiele bardziej wartościowe jest poznanie i zrozumienie Wordpressa. Bez problemu uzyskasz potrzebną pomoc. Jest open source, co oznacza, że ​​nikt nie jest właścicielem Wordpressa (wolnego oprogramowania). Ma ogromny ekosystem motywów (projekt) i wtyczek (funkcjonalność). Z takiej platformy postanowiła skorzystać firma Budokop Kruszywa, co okazało się strzałęm w dziesiątkę.

Wordpress daje większe poczucie bezpieczeństwa. To lepsze na dłuższą metę. Opcje i kontrola są znacznie lepsze niż w przypadku innych kreatorów stron internetowych. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które z czasem rozszerza się i ulepsza.

5. Projekt witryny internetowej ma kluczowe znaczenie dla użyteczności i doświadczenia użytkownika

Projekt witryny internetowej ma wpływ na wrażenia użytkownika. 38% osób zrezygnuje z korzystania ze strony internetowej, jeśli projekt jest nieatrakcyjny. Google wykorzystuje sygnały dotyczące wrażeń użytkowników, aby zrozumieć zaangażowanie użytkowników i interakcję z witrynami.

Na przykład użytkownik klika Twoją witrynę. Następnie przedstawiony z nieatrakcyjnym projektem strony internetowej. Odwiedzający odbija się od Twojej witryny. To sygnalizuje Google, że Twoja witryna nie jest tym, czego szukają. Może to spowodować spadek pozycji w rankingu Google. Dlatego też ważne jest nie tylko przyjazna strona www, ale także treści, które mogą angażować użytkownika. Blog firmowy będzie idealnym rozwiązaniem, które wybrałą firma Budowa Maszyn Przemysłowych.

Innym ważnym czynnikiem wpływającym na wrażenia użytkownika jest projekt dostosowany do urządzeń mobilnych. 63% całego ruchu pochodzi obecnie z urządzeń mobilnych. Niezwykle ważne jest, aby witryna była zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych (tj. responsywna). To przygotuje stronę internetową, aby zadowolić użytkowników i Google.

Podsumowanie

Posiadanie strony internetowej jest ważne dla sukcesu w biznesie. Projektowanie stron internetowych wsparte solidną strategią jest koniecznością. To podstawa Twoich działań marketingowych w Internecie. Głównym celem projektowania stron internetowych jest zaangażowanie odwiedzających, a następnie przekształcenie ich w klientów.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE