Pomimo wprowadzonego w Polsce stanu epidemii wiele firm stara się sprostać potrzebom swoich klientów i nie ograniczać dostępności oferowanych przez siebie produktów- jednocześnie nie narażając swoich pracowników. Jedną z takich firm jest firma „Korner”.
Dbając o zdrowie swoich pracowników, współpracowników oraz klientów, firma zdecydowała się ograniczyć sprzedaż bezpośrednią swoich produktów. Jak jednak podkreśla zarząd firmy „Korner”, ograniczenia te nie wpłyną na komfort robienia zakupów. Wszystkie produkty dostępne są w ciągłej sprzedaży. Co więcej, przygotowane zostaną wiosenne promocje płyt, blatów czy akcesoriów meblowych dostępnych, we wszystkich hurtowniach firmy.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa zakupów, zarząd firmy „Korner” zachęca wszystkich klientów do składania zamówień on-line.
- Zdrowie Państwa, oraz naszych Pracowników i Współpracowników jest dla nas wartością najwyższą, dlatego podejmujemy szereg działań, aby móc je chronić. Oznacza to przede wszystkim bezpieczne środowisko pracy, dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o przestrzeganie zaleceń służb epidemiologicznych dotyczących kontaktów interpersonalnych. Nasze salony sprzedaży, handlowcy oraz produkcja pracują najlepiej jak potrafią, ograniczenia dotyczą wyłącznie sprzedaży stacjonarnej. W naszych showroom’ach mogą przebywać, w zależności od lokalizacji maksymalnie dwie osoby kupujące, oraz funkcjonuje całkowity zakaz przebywania osób trzecich na halach produkcyjnych i magazynowych – wyjaśnia prezes zarządu firmy „Korner” Krzysztof Widawski.
Firma zachęca wszystkich klientów do kontaktów telefonicznych i za pomocą e-maili.
- Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, żeby zakupy były dla Państwa bezpieczne i komfortowe. Mamy nadzieję, że ten trudny czas pozwoli nam wzmocnić dotychczasowe relacje biznesowe a nabyte wspólnie doświadczenia pozwolą jeszcze lepiej je wykorzystać w przyszłości. Życzymy zdrowia i wytrwałości dla Państwa i Państwa bliskich. Dziękujemy, że jesteście z nami – mówi Krzysztof Widawski.