Czym jest Public Relations? Jak tworzyć dobre relacje z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym firmy? Wiedzę na ten temat zdobywali w poniedziałek 24 listopad uczniowie ZSE-E.
Czym jest Public Relations? Jak tworzyć dobre relacje z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym firmy? Wiedzę na ten temat zdobywali w poniedziałek 24 listopad uczniowie Zespołu Szkół Elektryczno-Elektronicznych.
W lekcji na temat podstaw Public Relations wzięli udział uczniowie klasy III F o profilu technik organizacji reklamy. Poprowadziła ją Katarzyna Przepióra, Pracownik ds. Public Relations w ESBANKU Banku Spółdzielczym.
Uczniowie poznali teorię w zakresie kreowania wizerunku marki, jak również praktyczne działania podejmowane przez ESBANK w tym temacie.
Analizując techniki PR stosowane przez lidera lokalnej bankowości przyszli specjaliści ds. reklamy i PR określili ESBANK Bank Spółdzielczy za markę przyjazną środowisku lokalnemu.
Agnieszka Borycka, uczennica kl. IIIF