Od 2 listopada, każdy klient Starostwa Powiatowego będzie mógł anonimowo wypełnić ankietę, w której oceni sprawność działania urzędu. Dzięki ankiecie starostwo chce poznać opinię na temat urzędu oraz na podstawie wyciągniętych wniosków usprawnić jego działanie.
Jak wyjaśnia naczelnik Wydziału Organizacyjnego Anna Gaik-Ślęzak, celem badania satysfakcji klienta jest poznanie opinii klientów urzędu o pracy urzędu i zatrudnionych pracowników, co pozwoli na wprowadzenie rozwiązań usprawniających działanie urzędu.
- Pytamy m.in. o wyposażenie budynku, warunki lokalowe ale przede wszystkim o obsługę, która jest najważniejszym aspektem dla każdego kto chce załatwić sprawę w urzędzie. Akcja będzie trwać do końca listopada –wyjaśnia Anna Gaik-Ślęzak.
Ankiety można wypełnić bezpośrednio w Starostwie Powiatowym w Biurze Obsługi Klienta oraz w formie elektronicznej w tym miejscu.