Siódmy urzędnik do promocji i informacji UM w Radomsku

Siódmy urzędnik do promocji i informacji UM w Radomsku Fot. pixabay

W Wydziale Informacji i Promocji Urzędu Miasta w Radomsku zatrudnionych jest pięć osób oraz naczelnik. Potrzebny jest jeszcze jeden pracownik. Stąd ogłoszono konkurs na stanowisko głównego specjalisty. Wśród zadań m.in. kreowanie pozytywnego wizerunku miasta, poprzez przygotowywanie i prowadzenie kampanii promocyjnych.

Konkurs na stanowisko głównego specjalisty ogłosił prezydent Jarosław Ferenc 28 marca.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku to m.in.: organizacja konferencji prasowych, briefingów, spotkań z dziennikarzami, udzielanie pomocy dziennikarzom w dostępie do informacji o działalności prezydenta, Rady Miejskiej i urzędu. Opracowywanie, redagowanie i dystrybuowanie komunikatów Urzędu Miasta, oświadczeń, omówienie artykułów i wywiadów, sprostowań, wyjaśnień w celu prowadzenia otwartej polityki informacyjnej, a także monitoring mediów, gromadzenie informacji prasowych dotyczących działalności Urzędu Miasta i ich archiwizacja.

Wymagania stawiane nowemu urzędnikowi to m.in. wykształcenie wyższe: dziennikarstwo, filologia polska, komunikacja społeczna, public relations czy doświadczenie zawodowe minimum 5 lat stażu pracy w administracji samorządowej.

Szczegóły konkursu w załączniku poniżej. Dokumenty można składać do 11 kwietnia.

Więcej o:
urząd miasta promocja urząd miasta radomska wydział informacji i promocji

Załączniki

ogloszenie-o-naborze.pdf

Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE