Rejestrowanie pojazdów w czasie pandemii. Jakie są procedury w Radomsku?

Rejestrowanie pojazdów w czasie pandemii. Jakie są procedury w Radomsku?

Przedmiotem obrad radnych Komisji Rozwoju Rady Powiatu Radomszczańskiego była informacja o procedurach rejestracji pojazdów oraz działaniach podjętych celem zmniejszenia kolejek do Referatu Rejestracji Pojazdów. Jak poinformowała członek Zarządu Powiatu, Ewa Gajzler - w związku z pandemią, w celu zapewnienia bezpieczeństwa klientów i pracowników urzędu wnioski o rejestrację pojazdów przyjmowane są w specjalnie utworzonym wejściu „B”. Dokumentacja weryfikowana jest po odbyciu 24-godzinnej kwarantanny.

Jeżeli wniosek spełnia wszystkie wymogi określone przepisami prawa, jest realizowany, w przypadku braków formalnych, pracownik referatu informuje o konieczności jego uzupełnienia, umawiając jednocześnie wizytę w urzędzie.

Gotowe wnioski wydawane są klientowi także w okienku „B” (parter Starostwa Powiatowego w Radomsku) po uprzednim telefonicznym poinformowaniu o możliwości odbioru. Wnioski przyjmowane są i wydawane są w godz. 7.30-15.20. Obecnie przed starostwem nie tworzą się duże kolejki. Urząd nie ma jednak wpływu na godziny, które klient wybiera na złożenie wniosku. Może się więc zdarzyć, że w jednym czasie do urzędu przyjdzie duża grupa osób. Najczęściej bywa tak w godzinach rannych, często jeszcze przed otwarciem urzędu.

Oprócz tradycyjnej formy złożenia wniosku istnieje także możliwość przesłania kompletu dokumentów za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz elektronicznej (ePUAP, e-Urząd), do czego - z uwagi na stan epidemii - urząd zachęca, informując o tym na stronach Starostwa Powiatowego.

Więcej o:
radomsko starostwo radomsko rejestrowanie pojazdów
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE