Radomszczańska „czwórka” zagra o brąz Skrzydlewska Cup 2013

Świetnie spisali się chłopcy ze Szkoły Podstawowej nr 4 z Radomska, którzy awansowali do półfinału Turnieju Piłkarskiego Skrzydlewska Cup 2013 w kategorii klas I – III.

Świetnie spisali się chłopcy ze Szkoły Podstawowej nr 4 z Radomska, którzy awansowali do półfinału Turnieju Piłkarskiego Skrzydlewska Cup 2013 w kategorii klas I – III.
Reprezentanci SP nr 4 na Skrzydlewska CUP 2013
Walkę o prawo gry w finale co prawda przegrali 0:6, ale pokonali ich broniący trofeum sprzed roku chłopcy z SP 9 Skierniewice. Drugiej drużynie radomszczańskiej  „czwórki” powiodło się nieco gorzej, bo odpadła w ćwierćfinale.

- Serdecznie gratuluję obu drużynom z Radomska, świetnie się spisali, dzielnie walczyli i za to należą im się pochwały – powiedziała Joanna Skrzydlewska, poseł do Parlamentu Europejskiego i organizator turnieju. – Ciekawa jestem z kim młodsi reprezentanci radomszczańskiej „czwórki” zagrają o brąz, a przede wszystkim jak się spiszą. Nie mogę się doczekać tego spotkania -dodała.

Walka w grupie ćwierćfinałowej w klasach I – III była bardzo wyrównana, szanse na awans niemal do końca rywalizacji zachowały dwa zespoły: SP 4 z Radomska i SP Izabelów. Chłopcy z Radomska musieli wygrać swój ostatni mecz i zrobili to – w efektownym stylu, pokonując SP Uniejów 5:1. Dzięki temu zrównali się punktami z SP Izabelów, a o awansie zdecydował lepszy bilans bezpośrednich spotkań między SP 4 i SP Izabelów – radomszczanie wygrali ten mecz 3:0. W swojej grupie SP 4 przegrała tylko z SP 9 Bełchatów 0:3.

W meczu półfinałowym zdecydowanie lepsi okazali się zawodnicy SP 9 Skierniewice, choć do przerwy prowadzili tylko 2:0 i jeszcze wszystko mogło się zdarzyć. Radomszczanom w końcówce brakło już trochę siły, przegrali 0:6, ale zapewnili sobie prawo gry o 3 miejsce.

Chłopcy z Radomska swojego rywala w meczu o 3 miejsce poznają w piątek, wtedy rozegrane zostaną mecze ćwierćfinałowe i półfinał w grupach B i D.

Więcej o:
skrzydlewska cup sp nr 4 turniej zawody orlik
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE