Radomsko, Łódzkie 17.4o Poniedziałek, 17 Czerwca 2019
ważne informacje
  • 13:06 Za czy przeciw? Ankieta w sprawie przywrócenia Straży Miejskiej czytaj dalej

Przypinki - skuteczny gadżet reklamowy

Miasto
Redakcja Artykuł sponsorowany

Istotnym elementem strategii reklamowej jest działanie na nieformalnym gruncie - targach, konferencjach branżowych. To tam mamy bezpośredni kontakt z ludźmi, którzy mogą z łatwością zapamiętać naszą markę dzięki użytym gadżetom reklamowym. Do wyboru jest mnóstwo różnorodnych gadżetów, a jednym z najsilniej oddziałujących na potencjalnego klienta są przypinki reklamowe. To idealna forma promocji - przypinki są tanie w produkcji, a przy tym efektowne i dające możliwość tematycznego dopasowania. Dodatkowo, jako produkt bardzo trwały, nie są czymś jednorazowym, jak np. ulotki, a z czasem mogą nawet zyskać wartość kolekcjonerską.

Przypinki z nadrukiem mają dużą moc oddziaływania, reprezentują markę wszędzie tam, gdzie się pojawią. Umieszczone na przypince logo, zdjęcie lub slogan są łatwo dostrzegalne, ale przy tym nie są nachalne. Umieszczone na odzieży, plecaku, torbie spełniają swoje zadanie, nie niszcząc przy tym materiału, a wszystko dzięki łatwemu zapięciu. Przypinki na agrafkę, klips lub magnes umożliwiają błyskawiczne zapięcie i odpięcie.

Przypinki reklamowe występują w wielu kształtach dostosowanych do preferencji:
    • Przypinki okrągłe - w rozmiarach 25, 32, 37, 44, 56, 75, 100 mm
    • Przypinki kwadratowe - w rozmiarach 30x30, 40x40, 50x50 mm
    • Przypinki prostokątne - w rozmiarach 40x25, 55x30, 65x40, 70x25 mm

Istnieje również możliwość wykonania przypinek na zamówienie, w indywidualnym kształcie. Taka przypinka, wydrukowana na wysokiej jakości folii, zabezpieczona warstwą żywicy i usztywniona plexi, może mieć do 50 cm2. Jednak najbardziej popularna przez swoją uniwersalność jest przypinka okrągła, o wielkości 56 mm. Przypinki 56 mm mogą występować w klasycznej wersji z agrafką lub niestandardowo - z magnesem możliwym do przyczepienia na lodówkę, z zapięciem magnetycznym do ubrań, w formie otwieracza do butelek, z lusterkiem, odblaskiem, etc.

Ten z pozoru błahy element jest w rzeczywistości ważną częścią kreowania wizerunku marki, dbałość o detale mówi bowiem o profesjonalizmie i przywiązywaniu wagi do detali. Nawet niewielka firma wiele zyska dzięki ciekawym gadżetom, także przypinkom. Na stronie producenta przypinki.eu znajdziemy ogromny wybór gadżetów reklamowych, szeroki wachlarz wielkości, kształtów i kolorów. Przypinki reklamowe są wykonywane na podstawie dostarczonych gotowych projektów graficznych, materiałów od klienta, które są następnie przekształcane w indywidualne projekty lub na podstawie grafik i wzorów dostępnych w firmie.

Tradycyjne rozwiązania promocyjne są zazwyczaj najlepsze - oryginalne i skuteczne nie musi oznaczać drogiego.

komentarze