Pacjent odesłany z kwitkiem

Pacjent odesłany z kwitkiem

Czy w radomszczańskim szpitalu pacjenci są odsyłani z kwitkiem, mimo umówionej znacznie wcześniej wizyty? Do dyrekcji placówki wpłynęła ostatnio skarga w tej sprawie.

Na naszą skrzynkę redakcyjną otrzymaliśmy mail ze skargą mieszkańca Radomska, na skandaliczną jego zdaniem obsługę w Szpitalu Powiatowym. Mimo umówionej wcześniej wizyty u lekarza, ta nie doszła do skutku. Publikujemy treść maila bez skrótów (jedynie usunęliśmy dane osobowe pracowników szpitala). Do zdarzenia opisywanego w skardze doszło 16 stycznia. - Piszę do Państwa ws. zajścia jakiego byłem uczestnikiem w dniu 16.01.2018 roku w Szpitalu Powiatowym w Radomsku. W tym dniu zgłosiłem się poradni ortopedycznej Szpitala Powiatowego w Radomsku, a dokładniej do ortopedy - doktora X, zgodnie z wcześniej ustalonym terminem. Czekałem na wizytę około 1,5 miesiąca. Zgodnie z informacją znajdującą się na drzwiach gabinetu lekarz w tym dniu powinien przyjmować w godz. 16-20. Do rejestracji stawiłem się o godzinie 18.20. Na miejscu Pani z rejestracji poradni ortopedycznej Y poinformowała mnie, że lekarz poszedł już do domu i dziś nie zostanę przyjęty. Więcej szczegółów znajdziecie Państwo w dołączonym piśmie, które złożyłem tego samego dnia w punkcie Informacji Szpitala Powiatowego - czytamy w liście czytelnika.

- Jest to karygodne, aby w instytucji publicznej finansowanej z pieniędzy podatników dochodziło do takich sytuacji!!! Ludzie się boją odzywać, ale może wreszcie warto poruszyć ten temat. Jestem ciekawy czy NFZ sfinansuje moją wczorajszą "wizytę", do której de facto nie doszło! A zapewne szpital wykaże, że się odbyła bo przecież byłem zapisany. To jest jednostkowy przykład, a ile jest ich w skali całego szpitala i całego roku. Jeśli tacy ludzie jak ja wykazywani są w rozliczeniach z NFZ to kwoty mogą iść w setki tysięcy, jak nie więcej!! - dodaje oburzony czytelnik.

Przesłaliśmy treść skargi do placówki, aby ta ustosunkowała się do stawianych zarzutów. Bo jeśli są one prawdziwe, jest to skandalem, że pacjenci zamiast uzyskać należną pomoc, są w ten sposób traktowani. O to co nam odpisał pracownik szpitala. - Skarga pacjenta została dziś przekazana do kancelarii dyrekcji. Po jej analizie została skierowana do wyjaśnienia. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca. Dyrektor Szpitala przekazał skargę ordynatorowi oddziału ortopedycznego, celem jej wyjaśnienia i ustosunkowania się do zawartych w skardze informacji. Z danych, które posiadam sprawa powinna zostać wyjaśniona w ciągu dwóch trzech dni. W opinii dyrekcji szpitala taka sytuacja z pewnością nie powinna mieć miejsca, jednak Dyrektor Szpitala aktualnie oczekuje na złożenie przez personel wyjaśnień w tej sprawie - czytamy w mailu nadesłanym do redakcji przez Przemysława Drozdka, kierownika Kancelarii Szpitala Powiatowego w Radomsku.

Więcej o:
szpital powiatowy skarga pacjent wizyta lekarz
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE