OSM Radomsko wiosną 2020 roku zainaugurowała kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów. Kolejnym, krokiem jest pojawienie się marki w mediach społecznościowych.
- Dla nas jako polskiego producenta nabiału oczywistym było, że trzeba się jakoś zorganizować. Bardzo szybko uświadomiliśmy sobie, że łatwo nie będzie i że to jest moment, żeby się zjednoczyć z innymi firmami. Kiedy ruszyła ogólnopolska kampania #KupujŚwiadomie, oczywiście do niej dołączyliśmy, ale w pewnym momencie postanowiliśmy pójść dalej i rozwinąć się na własnym podwórku. Zaczęliśmy rozmawiać z naszymi partnerami biznesowymi. Wspólnym mianownikiem naszych rozmów było stwierdzenie, że powinniśmy się wspierać. Zjawisko izolacji znacząco się do tego przyczyniło. Wtedy powstał hashtag #WspierajmyNasze - czytamy na stronie internetowej OSM Radomsko.
OSM Radomsko widoczna jest na Instagramie, Facebooku i YouTutubie. Współpracuje też z topowymi markami, influencerami i blogerami.
Strona WspierajmyNasze pełni rolę relacjonującą postępy akcji marketingowej wspierającej patriotyzm konsumencki, zorganizowanej przez OSM w Radomsku.
To znaleźć można wiele inspirujących przepisów i zdjęcia, od których trudno nie zgłodnieć. Na instagramowych kontach, również lokalnych influencerów, znalazły się m.in. przepisy z wykorzystaniem produktów rodzimej mleczarni.
Youtube
Kanał wideo – tu swoje popisowe dania serwują influencerzy i znawcy kuchni.
(info: biznes.radomsko.pl)