Od 11 lipca, ZUS w poniedziałki będzie czynny w godzinach od 8.00 do 17.00. Godziny obsługi klientów w pozostałe robocze dni tygodnia nie ulegają zmianie. Sale obsługi klientów będą czynne w godzinach od 8.00 do 15.00.
Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu: podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta), za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.
Można także telefonicznie – pod numerami:
22 60 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn.–pt.) w godz. 7.00- 18.00,
22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00- 20.00,
22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8.00-18.00.
Punkt Obsługi Klientów w Łasku, w poniedziałki, tak jak w pozostałe robocze dni tygodnia, czynny jest w godz. 8:00-15.00.