PGK za pomocą anonimowej ankiety sprawdza stopień zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Osoba przeprowadzająca badanie zapyta ich jak oceniają ofertę przedsiębiorstwa.
PGK za pomocą anonimowej ankiety sprawdza stopień zadowolenia klientów ze świadczonych usług. Osoba przeprowadzająca badanie zapyta ich jak oceniają ofertę przedsiębiorstwa, dostęp do informacji o usługach, czy poziom obsługi klienta.
- Wszelkie opinie, uwagi i wnioski pomogą spółce usprawnić procedury i dostosować swoją pracę do oczekiwań. Jeśli zapuka do kogoś pani Ewa Tyl z identyfikatorem PGK można śmiało z nią porozmawiać. Warto to zrobić nie tylko po to, żeby ocenić pracę przedsiębiorstwa, ale też podsunąć jakieś swoje pomysły dotyczące jego działalności - informuje Aneta Niedzwiecka z PGK, specjalista ds. wizerunku firmy.
Najwięcej o pracy spółki mogą powiedzieć mieszkańcy Radomska, do których PGK dostarczania energię cieplną i wodę oraz odbiera ścieki i odpady. W związku z tym to do nich najpierw zgłosi się ankieterka. W drugiej kolejności odwiedzi również gminy Radomsko, Gomunice i Masłowice, bowiem od ich mieszkańców PGK także odbiera odpady.