Urzędnicy z radomszczańskiego magistratu przypominają, że od 6 września 2019r. w związku z nowelizacją ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach obowiązuje segregacja odpadów.
- Prosimy właścicieli nieruchomości, którzy mają zadeklarowaną nieselektywną zbiórkę odpadów komunalnych o złożenie nowej deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na wynikającą z zapisu ustawy selektywną zbiórkę odpadów komunalnych. Deklarację można złożyć w Urzędzie Miasta ul. Tysiąclecia 5 Radomsko oraz w formie elektronicznej z wykorzystaniem interfejsu dostępnego na Platformie Elektronicznych Usług Publicznych PeUP – informuje UM w Radomsku.
Informacje o segregacji odpadów, worki oraz harmonogramy można uzyskać w Urzędzie Miasta ul. Tysiąclecia 5 Radomsko pok. nr 9.
Mieszkańcy gminy Miasta Radomska, którzy zadeklarowali nieselektywną zbiórkę odpadów komunalnych, powinni niezwłocznie dostosować się do obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych.