Kubki termiczne z własnym nadrukiem mogą być udanym gadżetem do promocji firmy

Kubki termiczne z własnym nadrukiem mogą być udanym gadżetem do promocji firmy

Nie tylko ceramiczny lub szklany – teraz w gronie popularnych upominków firmowych znajdują się również kubki termiczne. Dlaczego warto zdecydować się na kubek termiczny z nadrukiem lub grawerem? Co oferują producenci tego typu gadżetów reklamowych?

Nie tylko ceramiczny lub szklany – teraz w gronie popularnych upominków firmowych znajdują się również kubki termiczne. Dlaczego warto zdecydować się na kubek termiczny z nadrukiem lub grawerem? Co oferują producenci tego typu gadżetów reklamowych?

Kubek termiczny – użyteczny gadżet

Kubek termiczny to rodzaj małego termosu, którego pojemność wynosi najczęściej od 200 do 500 ml. Kompaktowe wymiary i poręczny kształt powodują, że nie zajmuje dużo miejsca i można bez problemu włożyć go do torebki lub plecaka.

Ze względu na specjalną konstrukcję ścianek kubki termiczne na długo utrzymują temperaturę umieszczonych w nich płynów, na przykład ciepłej kawy lub schłodzonej wody. Właśnie dlatego świetnie sprawdzają się na studiach, w pracy, podczas uprawiania sportów lub w trakcie wycieczki.

Dlaczego warto wybrać kubki termiczne z logo firmy?

Dzisiaj kubki termiczne z logo są popularnym gadżetem reklamowym wybieranym przez wiele firm. Ze względu na swoje praktyczne zastosowanie są uniwersalnym pomysłem na podarunek biznesowy dla klienta lub kontrahenta. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się w okresie jesienno-zimowym, gdy pod ręką warto mieć rozgrzewający napój.

• Główne zalety kubków termicznych z logo
• skutecznie wspierają promocję firmy
• sprawdzone jako podarunek reklamowy na wiele okazji
• dostępne w wielu wariantach do wyboru
• lubiane przez klientów i kontrahentów
• wpisują się w ekologiczny trend zero-waste

Kubki termiczne – przegląd modeli

Firmy, w których można zamówić kubek termiczny z nadrukiem albo z grawerunkiem, prezentują szeroki wybór gadżetów w tej kategorii. Różnią się między sobą materiałem, kształtem, pojemnością, a także ceną.
Wybierając kubki termiczne, warto postawić na solidne modele, które rzeczywiście przydadzą się na co dzień, a także będą mogły służyć na długi czas. W tej roli najlepiej sprawdzają się kubki ze ściankami ze stali nierdzewnej.

Najdłużej utrzymują temperaturę, są odporne na uszkodzenia mechaniczne, a także nie wydzielają nieprzyjemnego zapachu jak niektóre kubki plastikowe. Z zewnątrz mogą być powlekane antypoślizgowym tworzywem.

Warto też pamiętać o tym, że dobry termokubek reklamowy powinien być wyposażony w szczelne zamknięcie zabezpieczające przed rozlaniem się napoju.

Znakowanie kubków termicznych: nadruk i grawer

Firmy wykonujące gadżety reklamowe dostarczają kubki termiczne w dwóch wariantach znakowania:
• kubek termiczny z nadrukiem
• kubek termiczny z grawerem

Do wykonania nadruków najczęściej stosuje się technikę tampondruku (tampodruku), która polega na nałożeniu farby na powierzchnię z użyciem specjalnego stempla. To prosta i trwała metoda znakowania, z którą można uzyskać kolorowe nadruki, na przykład logo firmy.

Jak potrafią wyglądać kubki termiczne z logo można sprawdzić na stronie Businessgifts

Z kolei kubek termiczny z grawerem wykonuje się za pomocą laserowych urządzeń do grawerowania. Umożliwiają uzyskanie wyjątkowo precyzyjnego znakowania odpornego na ścieranie i odbarwienia. Minusem grawerowania jest brak możliwości zastosowania koloru.

Zatem wysokiej jakości kubki termiczne z logo są udanym gadżetem w promocji firmy. Zamówienia na kubki z własnym nadrukiem można składać również online.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

KOMENTARZE

PRZECZYTAJ JESZCZE