Koszulki z firmowym nadrukiem – sprawdź, dlaczego warto się na nie zdecydować

Koszulki z firmowym nadrukiem – sprawdź, dlaczego warto się na nie zdecydować

Jedną ze skutecznych strategii marketingowych z małych, średnich i dużych firmach są koszulki firmowe, zaopatrzone w spersonalizowany nadruk z logotypem marki. Tego typu dobrze wykonane materiały promocyjne mogą pomóc w budowaniu marki przy niedużym budżecie.

Dlaczego warto zainwestować w koszulki z firmowym logo?

Poznaj najważniejsze powody, dla których warto zainwestować w koszulki z firmowym nadrukiem dla swoich pracowników:

  • budują w klientach świadomość marki – koszulki z nadrukiem dają spójność wizerunkową z tym, co klient ogląda w reklamie a tym, co widzi w czasie osobistego kontaktu z personelem sklepu;
  • dają pracownikom poczucie bycia częścią większego zespołu – zunifikowany wygląd pozwala na chwilę zapomnieć o indywidualnych cechach i w pełni poczuć się częścią czegoś większego i potężniejszego; odzież z firmowym nadrukiem może też ułatwiać odnalezienie się w nowej rzeczywistości świeżo przyjętym do pracy pracownikom;
  • są wielokrotnego użytku – dobrze wykonana koszulka może posłużyć przez wiele miesięcy;
  • oswojenie klienta z marką – firmowe logo umieszczone na koszulce buduje zaufanie wśród odbiorców marki;
  • względy wizerunkowe i marketingowe – pracownicy ubrani w koszulki z logo firmy będą świetnie prezentować się na Instagramie czy Facebooku;
  • względy praktyczne – personel ubrany w firmowe koszulki łatwiej odróżnić od klientów, co ma znaczenie praktyczne nie tylko w obrębie danego sklepu stacjonarnego, punktu usługowego, ale również w czasie targów czy pokazów.

Diabeł tkwi w szczegółach, czyli w jaki sposób firmowe czapki pomagają budować spójność marki?

Spójny wizerunkowo wygląd, odzwierciedlający wartości danej marki, ma szczególnie duże znaczenie w przypadku osób mających bezpośredni kontakt z klientem. Czapki z własnym nadrukiem (w tym przypadku logo marki) uwiarygadniają danego pracownika jako reprezentanta konkretnej firmy. Tego typu akcesoria stosuje się w wielu branżach, między innymi w gastronomii, transporcie oraz wszędzie, gdzie pożądane jest, aby pracownik został natychmiast rozpoznany i powiązany z branżą, jaką reprezentuje. Szerokie możliwości dla przedsiębiorców w zakresie zamówień firmowych czapek dla pracowników daje firma https://www.printing-season.com/czapki-z-nadrukiem/. Tak rozumiane „umundurowanie” nie musi też być monotonne.

Nadruki termotransferowe – jakie korzyści ze sobą niosą?

Duże możliwości względem naniesienia wzoru na tkaninę dają nadruki termotransferowe. Jest to technika polegająca na przeniesieniu wzoru z nośnika na tkaninę, przy zastosowaniu odpowiedniej temperatury i prasy. Stosując taką metodę, można uzyskać wzór o dużej dowolności kształtów i kolorów. W przypadku innych technik, takich jak folie flex, ma się większe ograniczenia w kwestii kształtów i kolorów.

Nowoczesne techniki pozwalają stosować większą liczbę odcieni, zwiększają trwałość wzorów i wydłużają żywotność tak stworzonych akcesoriów.

W przypadku wzorów o niedużym stopniu skomplikowania, zwłaszcza jednokolorowych, dużą zaletą jest stosunkowo niski koszt, co pozwala przygotować akcesoria nawet dla dużej liczby pracowników (sieci typu fast food, hostess, pracowników hoteli itp.), nie narażając właściciela na zbyt duże obciążenie finansowe.

Drukarnia zajmująca się przygotowywaniem nadruków na czapkach, koszulkach i pozostałych elementach odzieży https://www.printing-season.com/termotransfer-cyfrowe-nadruki/ może zrealizować w krótkim czasie nawet duże zamówienie.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

KOMENTARZE

PRZECZYTAJ JESZCZE