Miejscy urzędnicy przypominają o złożeniu korekty deklaracji śmieciowej, w przypadku zmian mających wpływ na wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Miejscy urzędnicy przypominają o złożeniu korekty deklaracji śmieciowej, w przypadku zmian mających wpływ na wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
Kiedy należy złożyć aktualizację:
- przy nowej liczbie osób zamieszkujących gospodarstwo domowe (urodzenie dziecka, zgon mieszkańca, powrót osób pracujących lub uczących się poza granicami Radomska),
- innym sposobie zbierania odpadów (selektywny lub nieselektywny),
- w przypadku zmiany właściciela lub danych osobowych właściciela.
Właściciel nieruchomości zobowiązany jest zawiadomić prezydenta miasta lub administratora nieruchomości (w przypadku Spółdzielni Mieszkaniowych lub Wspólnot Mieszkaniowych) w terminie 14 dni od zaistnienia ww. okoliczności, poprzez ponowne złożenie deklaracji.
W przypadku nie złożenia deklaracji lub uzasadnionych wątpliwości co do danych w niej zawartych, wszczynane są postępowania administracyjne w stosunku do właściciela nieruchomości.