Zgodnie z nowymi rządowymi rozporządzeniami, wiele urzędów administracji publicznej przechodzi na pracę zdalną. Ma to związek ze wzrostem zachorowań na Covid-19. Jak pracuje Starostwo Powiatowe w Radomsku?
Urzędnicy radomszczańskiego starostwa podkreślają, że mimo wzrostu zachorowań związanych z kolejną falą pandemii COVID-19 oraz przejścia na pracę zdalną przez część kadry urzędniczej Starostwo Powiatowe w Radomsku zapewnia ciągłość obsługi klientów.
- Mając na względzie zasady bezpieczeństwa, w trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i pracowników, nie chcąc dopuścić do paraliżu urzędu, prosimy o ograniczenie wizyt w starostwie oraz - o ile to możliwe – o wykorzystywanie przy załatwianiu spraw drogi mailowej, listowej oraz telefonicznej – mówi Wioletta Bąk-Kempa, rzecznik prasowy Starostwa Powiatowego w Radomsku.
Czytaj też: Urząd Miasta w Radomsku otwarty, ale urzędnicy apelują o ograniczenie wizyt
Podczas wizyty w urzędzie należy przestrzegać obowiązujących zasad sanitarnych:
- dezynfekcji rąk,
- prawidłowego zasłaniania nosa i ust maseczką,
- zachowania nakazanego dystansu.
Urząd funkcjonuje według zasady: jedna osoba załatwiająca sprawę na jedno stanowisko obsługi.
- Prosimy pamiętać, o tym, że w Referacie Rejestracji Pojazdów klienci wzywani są do poszczególnych stanowisk zgodnie z kolejnością pobranych biletów, po wezwaniu przez pracownika – wyjaśnia Wioletta Bąk-Kempa.
Urząd pracuje w zwykłych godzinach. Lista telefonów dostępna w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Powiatu Radomszczańskiego www.radomszczanski.pl