Hostessy na event – czy to dobre rozwiązanie?

Hostessy na event – czy to dobre rozwiązanie?

Samodzielne przygotowanie imprezy lub eventu jest w dzisiejszych czasach nie lada wyzwaniem. Liczy się nie tylko znalezienie odpowiedniej sali, która pomieści zaproszonych gości, ale też catering, nagłośnienie, oświetlenie, aspekty bezpieczeństwa, a i to nie wszystko! Bardzo ważne jest powitanie, pożegnanie gości oraz zapewnienie im fachowej i miłej pomocy. To pozwoli na zadbanie o wizerunek firmy. Zajmą się tym hostessy.

Jak zatrudnić hostessy?

Powinna zainteresować Cię przede wszystkim agencja modelingowa. To właśnie tam możesz znaleźć hostessy, których szukasz. Możesz zobaczyć tam portfolio modelek i modeli, którzy zajmują się obsługą różnego rodzaju eventów. Badania marketingowe dowodzą, że zatrudnienie hosta lub hostessy wpływa pozytywnie na wizerunek danej firmy. Okazuje się bowiem, że hostessa może mieć ogromny wpływ na to, jak Twoja marka będzie postrzegana, co może przełożyć się za zainteresowanie nią i w konsekwencji – sprzedaż.

Podczas dokonywania wyboru – nie pozostaniesz sam. Jeśli potrzebujesz pomocy, agencja fotomodelek zawsze służy radą oraz doświadczeniem. Zdarza się, że hostessa jest tak dobrze dobrana do danej marki, że zostaje jej ambasadorką. To pozwala na budowanie silnego wizerunku firmy, który kojarzony będzie z jedną postacią. Przekłada się to też na zaufanie do przedsiębiorstwa. 

Modelki Kraków i modele będą nie tylko witać gości podczas Twojego eventu, ale i przekazywać im najważniejsze informacje. Poinformują ich o Twojej ofercie, zaprowadzą do Twojego boksu, będą odpowiadać na pytania, dotyczące Twojej firmy oraz produktów lub usług, które oferujesz. Co ważne, możesz zatrudnić osoby, które władają językiem lub wręcz językami obcymi. To szczególnie ważne, przede wszystkim w przypadku międzynarodowych targów lub konferencji.

Postaw na sprawdzoną agencję fotomodelek

Wybór agencji fotomodelek jest niezwykle istotny. Warto postawić na taką, która przedstawia się jako agencja hostess. Tylko wtedy masz pewność, że podejmujesz współpracę z osobami z doświadczeniem, a to niezwykle istotne w tej dziedzinie. Chcesz przecież postawić na profesjonalizm. Czasami możesz trafić na osobę, która działała już w Twojej branży lub bliźniaczej, jeśli do tej pory hostessa lub host reprezentowali inne firmy, warto przeprowadzić im krótkie szkolenie. Niech będzie to luźna rozmowa. 

Przedstaw przede wszystkim jasno i klarownie swoje oczekiwania. Wprowadź hostessę w temat, opowiadając o swojej firmie oraz o jej ofercie. Możesz przygotować krótki brief, z którego będzie czerpać modelka. Poinformuj hostessę o aktualnych promocjach i akcjach, o których warto powiedzieć klientom. Modelki powinny również poznać ceny Twoich usług lub sztandarowych produktów. Uważnie słuchaj pytań, które zadaje hostessa lub host i odpowiadaj na nie w wyczerpujący sposób. Prawdopodobnie zapytają o to, o co najczęściej pytają klienci podczas różnych wydarzeń.

Więcej o:
Wróć na stronę główną

PRZECZYTAJ JESZCZE