Radomsko, Łódzkie 23.3o Sobota, 20 Lipca 2019
ważne informacje
  • 08:07 Ograniczenie w dostawie ciepłej wody czytaj dalej
  • 16:07 Zagłosuj na Radomsko w konkursie Planete+ „Twoje miasto z góry” czytaj dalej

Co możesz zrobić, żeby Twoja firma była widoczna w internecie?

Miasto
Redakcja Artykuł sponsorowany

Google wypracowało sobie pierwszą pozycję wśród wyszukiwarek zarówno w Polsce, jak i na świecie. Miliony ludzi codziennie wpisuje w pasek zapytania różnorodne frazy, oczekując, że otrzymają odpowiedzi na swoje pytania. Można śmiało stwierdzić, że wyszukiwarka stała się współczesnym poradnikiem dotyczącym każdej dziedziny życia. Dlatego, jeśli Twoja firma stawia pierwsze kroki na rynku, warto zadbać o to, by wyświetlała się w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu potencjalny klient łatwiej do Ciebie trafi.

Jak zagwarantować sobie TOP3? Siła tkwi w pozycjonowaniu

Wyobraź sobie, że chcesz sprzedać produkt, którego nikt nie zna. Możesz godzinami stać na rynku i zachwalać wszystkie jego zalety, ale i tak ludzie będą spoglądać na Ciebie z daleka lub nieufnie podchodzić i podpatrywać, co to urządzenie potrafi. Odbiorcy decydują się na to, co znają – z własnych doświadczeń lub... z internetu. Zadbaj więc, by Twoja firmowa strona była rozpoznawalna w sieci. Pierwszym krokiem ku temu jest inwestycja w pozycjonowanie. Za pomocą działań optymalizacyjnych w witrynie oraz wartościowych linków z różnorodnych stron czy portali społecznościowych budujesz sieć powiązań ze swoją ofertą. To powoduje, że klient zachęcony ciekawym artykułem czy promocją na Facebooku klika w odnośnik i trafia na Twoją stronę. Ty obserwujesz wzrost ruchu, sklep internetowy nagle odżywa, a w biurze rozdzwaniają się telefony z zapytaniami o ofertę firmy.

Nie tylko pozycjonowanie, czyli dostrzegalna w sieci reklama też jest potrzebna

Eksperci, tacy jak Inseo, zalecają, by do działań pozycjonujących dołączać także AdWords, czyli reklamę PPC. Sprawdza się ona zwłaszcza w przypadku biznesów sezonowych, kiedy czasu na pozyskanie klientów jest naprawdę mało. Polega na umieszczeniu strony w płatnych wynikach wyszukiwania, znajdujących się na górze lub po prawej stronie w wyszukiwarce Google. Dzięki temu masz pewność, że Twoja witryna zostanie zauważona w pierwszej kolejności. Opłaty są odprowadzane jedynie w przypadku kliknięcia w płatny link, zatem wybierając odpowiednią ilość słów kluczowych do zareklamowania, jesteś w stanie na bieżąco kontrolować budżet. Reklama w AdWords (obecnie Ads) nie ogranicza się tylko do wyszukiwarki, ale przybiera też postać banerów widocznych na różnych stronach internetowych. Dzięki takiej formie promocji firmy możesz w prosty sposób zyskać nowych klientów, gdyż każde kliknięcie generuje wejście na stronę. A dobrze zoptymalizowana witryna zachęca odbiorcę do pozostania na niej i skorzystania z oferty.

komentarze